Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. II. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część nr 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice - Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych oraz rad osiedli - podmioty podlegające ubezpieczeniu wskazane zostały w ZAŁĄCZNIKU NR 9E-1 do SIWZ - wykaz ubezpieczonych. część nr 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach - wykaz filii zawiera ZAŁĄCZNIK NR 9E-2 do SIWZ. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - PROGRAM UBEZPIECZENIA. Wykaz majątku oraz inne informacje niezbędne do analizy ryzyka zawarto w następujących ZAŁĄCZNIKACH do SIWZ: nr 9 (dane dotyczące ubezpieczenia), nr 10 (dodatkowe informacje do oceny ryzyka), nr 11 (raport szkodowy) oraz 12 (mapa sieci dróg wraz z danymi dotyczącymi tunelu) i 13 (mapy zagrożeń powodziowych). IV. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizytacji (lustracji ryzyka) hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wizytacja nie jest obowiązkowa. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do 22 lutego 2018 r. godz. 13:00 przesłać faksem lub e-mailem wykaz osób (co najmniej imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizytacji. Termin wizytacji ustala się na dzień 23 lutego 2018 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców (osób upoważnionych przez Wykonawcę): przed wejściem C. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do wizytacji w dniu wizytacji powinna przekazać przedstawicielowi Zamawiającego: pisemne oświadczenie w formie oryginału o treści ZAŁĄCZNIKA NR 14 do SIWZ, oraz pisemne upoważnienie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) potwierdzające, że dana osoba jest uprawniona przez wykonawcę do wizytacji hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50 w Gliwicach (postanowienia Rozdziału 15 SIWZ pkt 2) lit. b) stosuje się odpowiednio). V. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczeni) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. VI. Ze względu na poufny charakter informacji zawartych w ZAŁĄCZNIKU NR 15 - dokumentacja techniczna dot. hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50 (zawierająca m.in. informacje dot. odbioru przyłączy, protokoły, opinie, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, protokoły z uruchomienia instalacji, protokoły odbiorów wybranych instalacji), zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie udostępni go na swojej stronie internetowej, tj. Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Zamawiający informuje, że ze względu na duży rozmiar pliku, załącznik ten w wersji elektronicznej zapisany na nośniku DVD można otrzymać jedynie w siedzibie Zamawiającego, pokój 434 (IV piętro), w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach - po uprzednim złożeniu wniosku e-mailem lub faksem. Osoba pobierająca ZAŁĄCZNIK NR 15 będzie zobowiązana do złożenia stosownego oświadczenia o zachowaniu poufności (druk będzie dostępny w siedzibie Zamawiającego). VII. Zamawiający informuje, że w doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych związanych z zawarciem umów ubezpieczenia oraz w zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń Zamawiającego na podstawie umowy pośredniczy firma Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.). Powyższy warunek musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach