Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku w ramach zadania: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Stadionowej 1 na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach”

Urząd Miasta Lędziny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2166511 , fax. 32 2166508
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Lędziny
    ul. Lędzińska 55
    43-143 Lędziny, woj. śląskie
    tel. 32 2166511, fax. 32 2166508
    REGON: 27052912200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku w ramach zadania: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Stadionowej 1 na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Założenia główne realizowanej inwestycji: • adaptacja istniejących pomieszczeń na II piętrze dla celów żłobka, • budowa windy, • wymiana drzwi na klatce schodowej celem dostosowania do wymogów ppoż Szczegółowa informacji o zakresie planowanych prac: W ramach inwestycji planuje się adaptację istniejących pomieszczeń Klubu Sportowego na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach. Przebudowie podlegać będą pomieszczenia zlokalizowane w północnym skrzydle budynku na II piętrze. Zgodnie z załączonym projektem będzie dostosowanie powierzchni pomieszczeń do potrzeb żłobka z zabudową elementów sanitarnych, sieci elektrycznych, sieci wodociągowej na II piętrze wraz z odprowadzeniem ścieków do istniejącej sieci. Szyby stosowane w stolarce drzwiowej będą zawierały rozwiązania w postaci szkła bezpiecznego. Klatka schodowa będzie uzupełniona o windę, w całym pionie klatki schodowej będą wymienione drzwi na takie spełniające normy ppoż, klatka schodowa zostanie uzupełniona o pochwyt dla dzieci. Otwory okienne zostaną dostosowane do potrzeb systemu oddymiania. Układ funkcjonalno-użytkowy adaptowanej części zakłada zlokalizowanie dzieci w dwóch salach w liczbie: 8 dzieci w sali nr 1 oraz 32 dzieci w sali nr 2. W skład całego oddziału wchodzą: 2 sale zabaw, szatnia oraz 2 pomieszczenia sanitarne, pokój socjalny dla personelu a także rozdzielnia posiłków. Pomieszczenia WC dla personelu znajdują się w istniejącej części przedszkola, będą dostępne z klatki schodowej. Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. • posadzki – w ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach biurowych, pomocniczych wykładzina, w salach wykładzina obiektowa PCV, • wykończenie ścian i sufitów – gładzie gipsowe na ścianach, farby dekoracyjne lateksowe odporne na ścieranie, płyty akrylowe, częściowo sufity podwieszane, • łazienki - na ścianach płytki 20x20cm do pełnej, lustra szlifowane wieszane, na posadzce płytki 20x20cm, ustępy i umywalki wiszące - dla dzieci - dostosowane do wysokości, łazienki wyposażone w kosze, pojemniki na papier, mydło, uchwyty na papier, ręczniki w kolorze chrom / szarym, • pomieszczenie związane z wydawaniem posiłków oraz zmywalnią - płytki do pełnej wysokości, wyposażone w meble gastronomiczne ze stali nierdzewnej do zmywalni i kuchni (szafy, regały, stoły ze zlewami, stoły z półkami), urządzenia (kuchenka gazowo - elektryczna, chłodziarki, zmywarka gastronomiczna, wyparzarka). • wyposażenie w meble – sal dla dzieci (biurka, stoliki z krzesłami drewniane, półki, szafy wielokolorowe w zestawach meblowych dla żłobków, pomieszczenia administracyjno-biurowego, gospodarczego, szafki ubraniowe szatniowe, Należy dokonać montażu rolet wewnętrznych elektrycznych sterowanych pilotem w części żłobka oraz w oknach sal dla dzieci. W zakresie branży konstrukcyjnej zakres przebudowy przewiduje następujące zmiany:  wyburzenie istniejących ścian działowych na 2 piętrze oraz wykonanie nowych według projektu.  zamurowania istniejących otworów na 2 piętrze;  wykonanie szybu windowego;  wykucia oraz poszerzenia istniejących otworów z zabudową stalowych nadproży;  wykonanie konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjna na poddaszu Przedmiotem branży sanitarnej są wewnętrzne instalacje sanitarne w obrębie pomieszczeń projektowanego żłobka. Zakres branży sanitarnej opracowania obejmuje:  rozwiązanie instalacji wodociągowej wody zimnej i ppoż.;  rozwiązanie instalacji CWU;  rozwiązanie instalacji kanalizacji sanitarnej ;  rozwiązanie instalacji wentylacji;  rozwiązanie instalacji centralnego ogrzewania oraz :  Zestawienie czynników energetycznych,  Zabezpieczenia antykorozyjne, Centrala wentylacyjna w wykonaniu wewnętrznym wyposażona jest w: - nagrzewnicę elektryczna powietrza wentylacyjnego o mocy grzewczej 3,0 kW - filtry powietrza klasy EU5 - wymiennik obrotowy o sprawności 85% - tłumiki hałasu za obu wentylatorami. - wentylator nawiewny posiadający silnik napięciem znamionowym 230 V o mocy znamionowej 0,38 kW. - wentylator wywiewny posiadający silnik o napięciu znamionowym 230 V o mocy znamionowej 0,38 kW. - przynależną automatykę z zabezpieczeniem przeciwzamarzaniowym Branża budowlana wykonane zostaną: • Przebicia w ścianach , stropach i dachu • Podstawę pod zespół wentylacyjny na poddaszu • Podstawę pod wywiewki wentylacyjne Branża elektryczna doprowadzi energię elektryczną do następujących urządzeń: • Wentylatorów zespołów wentylacyjnych • Wentylatorów kanałowych W zakres branży elektrycznej wchodzą: • wewnętrzne elektryczne linie zasilające • instalacje elektryczne w pomieszczeniach • instalację ochrony przeciwporażeniowej • instalację ochrony przepięciowej • instalację zasilającą urządzenia wentylacji • instalację zasilającą maszynownie platformy dźwigowej • instalację odgromową i uziemiającą • instalację systemu oddymiania Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 25/Lę/2019 z dnia 27.02.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 18 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Z wniesionego wadium w pieniądzu, w tym także z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku w ramach zadania: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Stadionowej 1 na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach” Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr rachunku 04 1050 1214 1000 0024 1111 9239. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy [poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 359)] Wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Urzędu Miasta Lędziny. Wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy zawierającego informację o terminie złożenia tych dokumentów. 8. Wadium może wnieść osoba trzecia. 9. Zamawiający zwraca wadium wedle zasad przewidzianych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt III.4.1. niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed tym terminem. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 5. Dokumenty inne niż oświadczenia składa się w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiedni Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach i sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji ekonomicznej, lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 10.Wykonawca, który polega na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (składając wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 11.Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 ustawy (wybrane przez Zamawiającego fakultatywne podstawy wykluczenia). 12.Ze zobowiązania, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału powinno wynikać w szczególności: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 13. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te podmioty zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 14. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów powody do wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 15. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 1 i 2 rozdziału VII SIWZ). 16. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (§ 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia). Wykonawca zobowiązany będzie również złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełnienia tych warunków. 17. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; powyższe nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo; powyższe nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach