Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na archiwum zakładowe w Nadleśnictwie Miękinia.

Nadleśnictwo Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55330 Miękinia, ul. Sportowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3140063(64) , fax. 713 178 184
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miękinia
    ul. Sportowa 2
    55330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3140063(64), fax. 713 178 184
    REGON: 93102401400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/miekinia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na archiwum zakładowe w Nadleśnictwie Miękinia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa (zmiana sposobu użytkowania) pomieszczenia gospodarczego zlokalizowanego w budynku warsztatowym Nadleśnictwa Miękinia przy ul. Sportowej 2 (dz. nr 625/1 obr. Miękinia). Celem inwestycji jest urządzenie w przedmiotowym pomieszczeniu archiwum zakładowego. W wyniku wybudowania ściany działowej pomieszczenie zostanie podzielone na dwa mniejsze – biuro i magazyn. Biuro będzie przeznaczone do czasowego pobytu archiwisty i osoby korzystającej z dokumentacji archiwalnej. Magazyn będzie służyć przechowywaniu dokumentacji. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: • Ilość kondygnacji adaptowanego budynku – 1, • Wysokość adaptowanego budynku – 6,30 m, • Kubatura adaptowanego pomieszczenia – 360,0 m3, • Nachylenie projektowanego daszku – 38,0 °, Zestawienie powierzchni pomieszczeń: • Biuro – 8,7 m2, • Magazyn – 37,0 m2. W elewacji frontowej będzie zamurowana brama garażowa i wstawione będą nowe elementy stolarki budowlanej – okno doświetlające biuro i drzwi wejściowe do archiwum. Na tyłach pomieszczenia znajdują się dwa otwory okienne, które zostaną zamurowane. Ponadto nad wejściem do archiwum planuje się wykonać zadaszenie. Zamówienie obejmuje również wykonanie w pomieszczeniu instalacji c.o., elektrycznej oraz systemu wentylacji mechanicznej. Roboty budowlane, które są przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie wymaganiami Zamawiającego zawartymi w: 1) projekcie wykonawczym, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3) szczegółowym przedmiarze robót,oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). Kompletną dokumentację projektową stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wycena prac powinna zostać wykonana zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz na podstawie załączonych do dokumentacji przetargowej przedmiarów robót w formacie pdf i Normie (.ath). Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją projektową, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, c) właściwymi normami polskimi i branżowymi oraz przepisami i ustawami, d) specyfikacją istotnych warunków zamówienia, e) zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego, f) prawomocną decyzją pozwolenia na budowę. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej, obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 650) oraz przepisów BHP i PPOŻ. Zamawiający przed złożeniem oferty przetargowej zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania. Wszystkie wykazane materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie minimalnych, wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Przywołane w dokumentacji projektowej i specyfikacji normy, aprobaty, atesty itp. dokumenty służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych wykonania – każdorazowo Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych zawartych w dokumentacji oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na rozwiązanie równoważne. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia przed wbudowaniem muszą być zatwierdzone pisemnie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje w języku polskim załączone do zatwierdzanych materiałów. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym i użytkowanym. Zamawiający informuje, że całość złomu pozyskanego przy przebudowie pomieszczenia gospodarczego i robotach instalacyjnych jest własnością Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy prac miejsce składowania pozyskanego złomu. Wskazane miejsce będzie zlokalizowane na posesji Nadleśnictwa Miękinia, na zewnątrz budynku warsztatowego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia (zalecane) przed złożeniem oferty, b) wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (jeżeli jest wymagana dla przedmiotowego zakresu prac), c) uzyskania certyfikatów, atestów i innych niezbędnych dokumentów do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji przebudowywanego pomieszczenia (jeżeli są wymagane przepisami), d) realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, właściwymi normami polskimi i branżowymi oraz przepisami i ustawami, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru, e) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, koordynowanie robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, f) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, g) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, h) udzielenie Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy licząc od dnia bezusterkowego, końcowego odbioru robót. Lokalizacja zamówienia: Budynek warsztatowy w Nadleśnictwie Miękinia - województwo dolnośląskie, powiat średzki, gmina Miękinia, obręb ewidencyjny Miękinia, działka ewidencyjna nr 625/1. Informacje o ofercie wariantowej, zamówieniu z wolnej ręki, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje zamówień z wolnej ręki, c) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, d) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 86 1020 5242 0000 2902 0121 5631, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na archiwum zakładowe w Nadleśnictwie Miękinia.”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – z tłumaczeniem na Język polski. Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową wg. załączonego przedmiaru robót – załącznik nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach