Przetargi.pl
„ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU GARAŻOWEGO NA WARSZTAT NAPRAWY SAMOCHODÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I NADBUDOWĄ w miejscowości Bystry”

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, Bystry
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 94 80 , fax. 87 429 94 80
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.
    Bystry
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 94 80, fax. 87 429 94 80
    REGON: 28136429900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU GARAŻOWEGO NA WARSZTAT NAPRAWY SAMOCHODÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I NADBUDOWĄ w miejscowości Bystry”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku garażowego na warsztat naprawy samochodów wraz z rozbudową i nadbudową na działkach nr 6/177, 6/178, 6/179, 6/180 położonej w miejscowości Bystry, w obrębie geodezyjnym Sulimy gm. Giżycko. Część budynku zostanie rozebrana. W miejsce czego zostanie wbudowana nowa część warsztatowa o wymiarach 18,03 m * 18,54 m. W poziomie parteru znajdą się pomieszczenia socjalne, magazynki, szatnie, wc oraz natryski dla pracowników. Wysokość projektowanej hali w kalenicy 8,50 m. Łączenia pomiędzy budynkiem starym, a nowym należy zdylatować. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku magazynowego o następujących danych powierzchniowo-kubaturowych: 1. powierzchnia zabudowy przed przebudową 252,268 m² po przebudowie 423,84 m², 2. powierzchnia użytkowa przed przebudową 228,58 m² po przebudowie 380,0 m², 3. kubatura przed przebudową 1138,91 m³ po przebudowie 2678,94 m³, ` Objęty zamówieniem zakres robót został przewidziany do realizacji w trzech zadaniach i obejmuje: Zadanie I Stan surowy otwarty bez dachu Termin wykonania zadania: 30.10.2018r. Zakres prac: 1. Roboty w zakresie burzenia (roboty rozbiórkowe). Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki pozostaje po stronie Zamawiającego. 2. Roboty ziemne-wymiana gruntu 3. Fundamenty (ławy, kanały) 4. Roboty murarskie (ściany i ścianki działowe wraz z nadprożami) Pełny zakres prac zawiera dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót. Zadanie II Budowa dachu: Termin wykonania zadania: 30.11.2018r. Zakres prac: 1. Konstrukcja stalowa 2. Dach -pokrycie, kominki wentylacyjne, orynnowanie, świetlik dachowy, obróbki blacharskie Pełny zakres prac zawiera dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót. Zadanie III Stolarka i pozostałe roboty instalacyjno – wykończeniowe Termin wykonania zadania: 30.05.2019r. Zakres prac: 1. Stolarka : okienna i drzwiowa 2. Instalacja elektryczna i odgromowa 3. Podłogi 4. Tynki i okładziny ścian 5. Roboty malarskie 6. Sufity podwieszane 7. Elewacja Pełny zakres prac zawiera dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Zaparafowany wzór umowy 3. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu 4. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 5. Wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach