Gmina Barczewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
- Data zamieszczenia: 2020-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
REGON: 51074357400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl/?c=217
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na budynek usług publicznych – świetlicę wiejską w miejscowości Łęgajny” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 3 SIWZ 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Zmianie sposobu użytkowania budynku kotłowni na budynek usług publicznych – świetlicę wiejską w miejscowości Łęgajny”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlanym pn: „ Zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na świetlice wiejską w Łęgajnach” zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/134/2018 z dnia 29.10.2018 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę. 3.2 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła, lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 3.3 Treść projektu umowy oraz dokumentów określonych w ust. 3.1 należy traktować jako wzajemnie się uzupełniającą i uszczegóławiającą. W razie wystąpienia rozbieżności w tych dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: umowa, siwz, dokumentacja projektowa, STWiOR. 3.4 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.5 Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca sporządził propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo wnieść poprawki i uzupełnienia. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram będzie załącznikiem do umowy. Zmiana harmonogramu nie jest zmianą umowy. 3.6 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.7 Podwykonawstwo: 3.7.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia Podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. 6 SIWZ 6.4 Inne dokumenty i oświadczenia: 6.4.1 Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 6.4.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 6.5 W zakresie nieuregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana posadzki w Dziennym Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych ul. E. Plater 13 w Olsztynie
Dodano: 2020-10-22 - Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
Dodano: 2020-03-06 - Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
Dodano: 2019-11-20 - Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
Dodano: 2019-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
Dodano: 2019-04-19 - Modernizacja sali audytoryjnej w budynku OSW Malinówka
Dodano: 2018-09-20 - Termomodernizacja budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 w Elblągu oraz budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Pasłęku – ETAP I.
Dodano: 2018-08-16 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na przedszkole w Gietrzwałdzie.
Dodano: 2018-06-06