Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ogłasza przetarg
- Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4295911, 4318105 , fax. 032 4311760, 4318105
- Data zamieszczenia: 2011-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
ul. Parkowa 9 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
tel. 032 4295911, 4318105, fax. 032 4311760, 4318105
REGON: 27625853000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana funkcji hali widowiskowo-sportowej na centrum kulturalne i edukacyjne w Czerwionce-Leszczynach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót mających na celu ukończenie części obiektu hali widowiskowo-sportowej będącego obecnie w stanie surowym, a w efekcie uzyskania w ramach tego obiektu dwóch niezależnych funkcjonalnie części: 1) części teatralno-widowiskowej oraz edukacyjnej obejmującej m.in. salę widowiskowo-teatralną na około 350 osób, dwie sale konferencyjne, zespół szatniowy oraz dwa zespoły sanitarne dla publiczności z uwzględnieniem osób niepełnosprawnych, 2) części rekreacyjnej z salą gimnastyczną wraz z węzłami sanitarnymi, szatniami, gabinetem masażu i salą konferencyjną. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także wykonanie robót w planowanej w przyszłości hali sportowej w zakresie remontu dachu, wymiany i uzupełnienia świetlików oraz elewacji a także zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz budowa parkingu (w tym parkingu opisanego w części II Programu Funkcjonalno-Użytkowego). 2.Na przedmiot zamówienia określony w pkt. 1. składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący: 1) fazę projektową: a) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym na podstawie założeń Programu Funkcjonalno-Użytkowego koncepcji architektonicznej i funkcjonalnej inwestycji, b) sporządzenie na podstawie uzgodnionej koncepcji, 6 egzemplarzy wersji papierowej i 1 egzemplarza wersji elektronicznej projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń formalnych w tym względzie (łącznie z pozwoleniem na budowę), c) sporządzenie 4 egzemplarzy wersji papierowej projektów wykonawczych (wielobranżowych) oraz przedmiaru robót a także 2 egzemplarzy wersji papierowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego z zestawieniem materiałów i urządzeń, a także innych dokumentów, opracowań, których sporządzenie okaże się niezbędne w celu uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowo wszystkie w/w dokumenty i opracowania zostaną dostarczone Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym cz. I; 2) fazę wykonawczą: a) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych, infrastrukturalnych w oparciu o opracowaną dokumentację i specyfikację techniczną, prowadzących do kompleksowej realizacji zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, b) wykonanie prac wykończeniowo-porządkowych po realizacji robót zasadniczych, c) skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich dokumentów odbiorowych wymaganych stosownymi przepisami Prawa budowlanego, w tym uzyskanie pozytywnych opinii i stanowisk służb, o których mowa w art. 56 ust.1 Prawa budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3.Projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót, kosztorys inwestorski i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.), 3) przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 4) przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 5) przepisami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. Nr 121, poz. 1137, z późniejszymi zmianami). Ponadto projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych oraz sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najlepszych standardów z zakresu fachowości i praktyki inżynierskiej, jakich wymaga realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa i normami, a w szczególności w sposób zgodny z wymaganiami: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn zm.), 4) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 5) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.), 7) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), 8) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124 poz. 1030), 9) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719), 10) innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotowej inwestycji. 5. Wszelkie koszty związane z zakupem materiałów, usług i ponoszeniem opłat niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym m.in. podkłady geodezyjne, wypis z planu zagospodarowania przestrzennego, mapy do celów projektowych, opłaty przyłączeniowe itp.) ponosi Wykonawca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 29.09.2011 r. do godz.10:30
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05