Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Młodego Hutnika 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3399803 , fax. 032 2704017
- Data zamieszczenia: 2011-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
ul. Młodego Hutnika 2 2
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 3399803, fax. 032 2704017
REGON: 27277069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie wprowadzania do systemu Poltax informacji podatkowych niezbędnych do prowadzenia postępowań egzekucyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie wprowadzania do systemu Poltax informacji podatkowych niezbędnych do prowadzenia postępowań egzekucyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), stanowiącym integralną część SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od 01.10.2011r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia lub wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na określone czynności, jednak nie dłużej niż do 31.12.2011r. Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 uPzp. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień - usługi wprowadzania danych - 72312000 5. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej. Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p. c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p. h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Dodano: 2015-07-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-17 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-4/2015
Dodano: 2015-03-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 2/2015 - zadanie Nr 16
Dodano: 2015-03-05 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-2/2015
Dodano: 2015-02-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 1/2015
Dodano: 2015-01-29 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: OL/260-1/2015
Dodano: 2015-01-21 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2014-12-30 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
Dodano: 2014-12-19