Gmina Radzionków ogłasza przetarg
- Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
- Data zamieszczenia: 2018-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków, woj. śląskie
tel. 32 289 07 27
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie jezdni i chodników dróg gminnych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2018/2019. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu jezdni i chodników dróg gminnych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2018/2019. Zamówienie obejmuje 2 części: Część 1. - Zimowe utrzymanie jezdni dróg kategorii I i II, Część 2. - Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych kategorii III oraz chodników i przystanków na terenie Radzionkowa, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami: Wykaz dróg gminnych kategorii I do zimowego utrzymania - Załącznik nr 1a. Wykaz dróg gminnych kategorii II do zimowego utrzymania - Załącznik nr 1b. Wykaz dróg gminnych kategorii III do zimowego utrzymania - Załącznik nr 1c. Wykaz chodników do zimowego utrzymania - Załącznik nr 1d. Wykaz przystanków komunikacji miejskiej do zimowego utrzymania - Załącznik nr 1e. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1. Dla części nr 1 - 8 000,00 zł 2. Dla części nr 2 – 2 500,00 zł Wadium musi być wniesione się przed upływem terminu składania ofert tj. 11.10.2018 o godzinie 10:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 – 5.2 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Podpisany załącznik jest warunkiem podpisania umowy. 3. Kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres wykonywania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: dla części 1 - 250 000 zł, dla części 2 – 100 000 zł. W przypadku składania oferty na obie części Wykonawca musi być ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024 na terenie Gminy Toszek
Dodano: 2024-02-28 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jasienica w sezonie 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Nędza
Dodano: 2024-01-23 - "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na części.
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Boronów w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-09 - Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Starcza
Dodano: 2023-12-04 - „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Miasteczko Śląskie w 2024 r.”
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rędziny w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-28 - UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
Dodano: 2023-11-16