Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 186 161 , fax. 774 186 066
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 186 161, fax. 774 186 066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań (części): ZADANIE NR 1 Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, w sezonie zimowym: 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu: pługo-piaskarki, pługa odśnieżnego i ładowarki/koparki. Przetargiem objęte są usługi zimowego utrzymania jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych związanych z: Zad. 1A. Pełnieniem dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka). Zad. 1B. Odśnieżaniem i usuwaniem śliskości zimowej przy użyciu nośnika z piaskarko-solarką i pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl. Zad. 1C. Odśnieżaniem nawierzchni dróg przy użyciu nośnika z pługiem odśnieżnym średnim sterowanym hydraulicznie (nośnik i osprzęt wykonawcy), w ilości 4 kpl.; Zad. 1D Odśnieżaniem i posypywaniem chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych. Zad. 1E. Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1F. Załadunkiem, pielęgnacją i wykonaniem mieszanki piaskowo-solnej (z nabytych i dowiezionych przez Zamawiającego składników) przy użyciu ładowarki/ koparki, o poj. łyżki min. 1,5 m3 w ilości 1 szt. na placu składowym Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu zimowego zapewni we własnym zakresie transport (w tym załadunek i rozładunek) mieszanki piaskowo-solnej, zgromadzonej na placu składowym ODM w Wołczynie w ilości 208,50 Mg, na swoją bazę materiałowo-sprzętową. Wykonawca zapewni załadunek mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Ładowarka/ koparka musi posiadać wydajność min. 25m3/ godz., min. poj. łyżki 1,5 m3 i wysokość podnoszenia zapewniającą swobodny załadunek piaskarki z terenu, tj. min. 3,0 m. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Przewiduje się także interwencyjne wykorzystanie ładowarki do załadunku śniegu i lodu oraz do odśnieżania dróg i ulic. Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniem dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunkiem śniegu i lodu z pasa drogowego dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy. Zad. 1H Dysponowaniem bazą materiałowo-sprzętową, w tym zabezpieczeniem pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg. UWAGA: Przedstawiciele Zamawiającego mają prawo wstępu na plac składowy Wykonawcy w celu inwentaryzacji materiałów do akcji zimowej (mieszanka piaskowo-solna). Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: Zad. 1A Pełnieniu dyżuru sprzętu (pług i pługo-piaskarka) wraz z operatorem na terenie bazy materiałowo - sprzętowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1B, 1C Zwalczaniu śliskości z zastosowaniem mieszanki piaskowo-solnej lub soli (materiał zakupiony przez Zamawiającego) przy użyciu piaskarko-solarki w ilości 4 szt. i odśnieżaniu przy użyciu pługów odśnieżnych średnich sterowanych hydraulicznie w ilości 8 szt. z zachowaniem standardów zimowego utrzymania określonych w materiałach przetargowych. Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku. Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla środków transportowych oraz sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg. W skład czynności obsługi piaskarki wchodzi również praca przy usuwaniu nadziarna z kraty piaskarki. Zad. 1D Usuwaniu śliskości zimowej oraz odśnieżaniu chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych. Zad. 1E Pełnieniu dyżuru sprzętu (ładowarki, koparki) i operatora na terenie bazy sprzętowo - materiałowej Wykonawcy. Sprzęt sprawny, gotowy do działania, jest w dyspozycji dyżurnego akcji zimowej. Zad. 1F Załadunku mieszanki piaskowo-solnej na podstawione piaskarki. Wymagany czas załadunku piaskarki od 10 do 15 min. Zad. 1G Interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu ładowarki oraz interwencyjnym załadunku śniegu i lodu znajdującego się w pasie drogowym dróg powiatowych, na podstawione przez Wykonawcę pojazdy. Zad. 1H Zapewnieniu bazy materiałowo-sprzętowej, w tym pomieszczeń socjalnych dla kierowców i operatorów sprzętowo-transportowych. Utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu/ osprzętu i nośników z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu ich do dyspozycji ZDP w Kluczborku. Zapewnieniu we własnym zakresie przez wykonawcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla sprzętu/ osprzętu stosowanego do robót zimowego utrzymania dróg. ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 3 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 4 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu pługa czołowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa czołowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 5 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu pługa wirnikowego (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: pługa wirnikowego w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 6 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 7 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt.; b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. ZADANIE NR 8 Przedmiot zamówienia: Interwencyjne świadczenie usług sprzętowo-transportowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kluczborskiego w sezonie zimowym 2020/ 2021, 2021/ 2022 przy użyciu ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3 (1 szt.) Usługi zimowego utrzymania dróg polegać będą na: a) interwencyjnym odśnieżaniu dróg i ulic przy użyciu: ładowarki o poj. łyżki 1,5 m3 w ilości 1 szt. b) utrzymaniu w sprawności technicznej sprzętu przewidzianego do zimowego utrzymania dróg oraz pozostawieniu go do dyspozycji ZDP w Kluczborku wraz z obsługą sprzętu; c) zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu. 3. Miejsce wykonywania zamówienia: - drogi powiatowe administrowane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kluczborku - baza materiałowo-sprzętowa Wykonawcy - interwencyjnie inne miejsca wskazane przez zamawiającego. 4. Wielkość lub zakres zamówienia: Zadanie Nr 1 Przewidywany zakres: dyżur pługa, pługopiaskarki – 200 godz. praca piaskarki – 700 godz., praca pługa – 400 godz., dyżur ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy załadunku – 80 godz., praca ładowarki przy interwencyjnym odśnieżaniu i załadunku śniegu (interwencyjne odśnieżanie) - 20 godz., odśnieżanie, posypywanie chodnika/ ścieżki rowerowej – 253 299,90 m2 Zadanie Nr 2 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz. Zadanie Nr 3 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz. Zadanie Nr 4 Przewidywany zakres: praca pługa czołowego – 60 godz. Zadanie Nr 5 Przewidywany zakres: praca pługa wirnikowego – 60 godz. Zadanie Nr 6 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz. Zadanie Nr 7 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz. Zadanie Nr 8 Przewidywany zakres: praca ładowarki o poj. łyżki min. 1,5 m3 – 50 godz. Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane zgodnie z Wytycznymi Zimowego Utrzymania Dróg oraz wymaganiami Specyfikacji Technicznych. Zakresy usług (ilości) podane powyżej oraz w formularzu cenowym zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie dwóch sezonów zimowego utrzymania dróg. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego) oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych usług może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług, a ilością podaną w formularzu cenowym nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych oraz roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Ceny jednostkowe dla poszczególnych asortymentów usług w sezonie 2020/ 2021 roku będą niezmienne. W kolejnym sezonie 2021/2022 realizacji umowy, ceny jednostkowe będą waloryzowane. Zasady waloryzacji podano w Załączniku Nr 8a i 8b – Istotne dla stron postanowienia umowy. Ponadto w przypadku zmiany przepisów dot. podatku VAT, cena umowna zostanie dostosowana – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia (usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż zamówienie jest podzielne, składa się z 8 części (zadań). Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, Zamawiający nie ogranicza ilości zadań (części), na które ofertę może składać jeden Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3, 4 do SIWZ - oświadczenie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w „stosownych sytuacjach” oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na: zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Warunki wystąpienia stosownych sytuacji: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów - musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia b) W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w oryginale np. w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) jak również w postaci innych dokumentów (np. przedwstępna lub generalna umowa o współpracy). Zobowiązanie innego podmiotu powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy oświadczenie woli innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22. UWAGA! W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, tylko wtedy jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach