Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.

Gmina Prószków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, Opolska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prószków
    Opolska 17
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    REGON: 531413248
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów w sołectwach gminy Prószków w sezonie zimowym 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg oraz chodników, placów i parkingów ma być wykonywane na poziomie gwarantującym swobodny i bezpieczny przejazd/przejście.Odśnieżanie oraz posypywanie (mieszanką piasku z solą 30%) do 12 razy w roku każdej z dróg i chodników, placów i parkingów. Posypywanie (mieszanką piasku z solą 30%) do 18 razy w roku każdej drogi i chodnika, placu i parkingu. Przy czym jednokrotne odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie oznacza stworzenie bezpiecznych i swobodnych warunków w jednym dniu na każdej z poszczególnych dróg i chodników, placów i parkingów wskazanych w tabeli nr 1 i 2. W razie bardzo obfitych opadów śniegu należy przeprowadzić akcję odśnieżania co najmniej dwukrotnie w ciągu dnia. Posypywanie piaskiem nawierzchni dróg w razie występowania oblodzeń. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:1) wykonywanie przedmiotu zamówienia stosując materiały własne, posiadające stosowne aprobaty, atesty lud deklaracje zgodności oraz sprzęt dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych,2) wykonywanie przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, kierując się zasadami racjonalności i ekonomii wykorzystywania środków,3) zabezpieczenie w bazie Wykonawcy odpowiedniej ilości /wystarczającej do prawidłowego zimowego utrzymania dróg i chodników, placów, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych/ materiałów uszorstniających, 4) usuwanie i wywożenie śniegu ze wskazanych przez Zamawiającego ulic, skrzyżowań i chodników, placów, parkingów, ścieżek pieszo-rowerowych w wypadku wystąpienia znacznych opadów śniegu kiedy samo zgarnianie nie gwarantuje zachowania przejezdności,5) pozostawanie w stałej gotowości i zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu oraz materiałów uszorstniających przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,6) podanie numeru telefonu interwencyjnego służącego do wskazywania miejsc wymagających odśnieżenia,7) realizacja przedmiotu zamówienia za pomocą fizycznych pracowników poprzez posypywanie (ręczne) odcinków dróg na których nie jest możliwe mechaniczne wykonanie prac, szczególnie niebezpiecznych (łuki dróg, podjazdy, zjazdy, itp.) w okresie całego sezonu zimowego we wszystkich sołectwach, 8) zapewnienie stałej łączności telefonicznej /przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu/ z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę odpowiedzialną za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia,9) reagowanie na interwencje zamawiającego w terminie 30 minut od momentu zgłoszenia, 10) prowadzenie kart pracy dla każdego z poszczególnych urządzeń odśnieżających z uwzględnieniem daty i godziny przystąpienia i zakończenia prac, ilości zużytych materiałów uszorstniających wraz z podaniem imienia i nazwiska operatora, wykazu dróg na których prowadzono prace. Karty należy dołączać do faktur,11) sporządzanie protokołów z wykonanego zakresu robót i uzyskanie na nich potwierdzenia przez Zamawiającego,12) nieodpłatne poprawienie wadliwie wykonanych robót w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego,13) ubezpieczenie prowadzonych robót od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących Wykonawcy i osób trzecich,14) na drogach transportu rolnego Złotniki – Boguszyce oraz Prószków – Jaśkowice, w razie obfitych opadów śniegu, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, Wykonawca ustawi znaki informacyjne, iż drogi są nie odśnieżane i nieprzejezdne.Wykonanie czynności odśnieżania podlega kontroli Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia nienależytego odśnieżenia na podstawie protokołu z przeprowadzonej kontroli Zamawiający obniży wynagrodzenie za wykonane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach