Przetargi.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI”

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl/15216,15222/15222/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Sędziszów Małopolski w sezonie 2017/2018. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 Zadania (części): Zadanie nr 1 – usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic, chodników, parkingów i placów na terenie miasta Sędziszów Małopolski wraz z jednorazowym sprzątaniem po zakończeniu „akcji zima” dla: a) I Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 10,100 km b) II Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 14,660 km c) I Kolejności utrzymania chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 36 862,5 m2 Zadanie nr 2 – usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości: Szkodna, Zagorzyce Górne, Zagorzyce Dolne i Góra Ropczycka. Zadanie nr 3 – usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości: Klęczany, Będziemyśl, Kawęczyn Sędziszowski. Zadanie nr 4 – usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości: Borek Wielki (wraz z chodnikiem w kierunku Kościoła), Boreczek, Wolica Ługowa, Krzywa, Cierpisz, Czarna Sędziszowska, Ruda i Wolica Piaskowa. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 5. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 6. Wykonawca wybrany w ramach niniejszego przetargu zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy na sumę ubezpieczenia wskazaną we wzorze umowy do każdej Części (załączniki 1.5, 2.2, 3.2, 4.2 do SIWZ). 7. Przyjmuje się, że przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności w miejscu wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dla części 1: a) wypełniony Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Formularz oferty b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 A do SIWZ , c) podpisany przez Wykonawcę Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ, d) podpisany przez Wykonawcę Wykaz ulic zimowego utrzymania na terenie miasta Sędziszów Małopolski w sezonie 2017/2018 – I kolejność utrzymania – Załącznik nr 1.2 do SIWZ, e) podpisany przez Wykonawcę Wykaz ulic zimowego utrzymania na terenie miasta Sędziszów Małopolski w sezonie 2017/2018 – II kolejność odśnieżania - załącznik nr 1.3 do SIWZ, f) podpisany przez Wykonawcę Wykaz chodników, parkingów i placów zimowego utrzymania na terenie miasta Sędziszów Małopolski w sezonie 2017/2018 – Załącznik nr 1.4 do SIWZ Dla części 2, 3 i 4: a) wypełniony Formularz oferty – odpowiednio dla danej części zamówienia Załącznik nr 2.1, Załącznik nr 3.1 lub Załącznik Nr 4.1 do SIWZ, b) podpisany przez Wykonawcę Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ, DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach