Przetargi.pl
usługi transportu odpadów

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 5820573 , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 5820573, fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi transportu odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest transport przez Wykonawcę odpadów o kodach: - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, za pomocą ciągników siodłowych z naczepami samowyładowczymi (ruchoma podłoga) o DMC max 40 Mg i pojemności skrzyni ładunkowej 90 m3 ( +/- 6m3) załadowanych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu, ul. Wolności 171, 39-300 Mielec do miejsca zagospodarowania odpadów, od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2018 r. lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie. 2. Załadunek odpadów odbywać się będzie w godz. pracy Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu , tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 13:30 ( rozpoczęcie ostatniego załadunku) oraz w każdym innym czasie wynikającym z potrzeb Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego (zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów w takim przypadku – w dni inne niż od poniedziałku do piątku - odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem). 3. Miejsce do którego będą transportowane odpady: Zakład Usług Komunalnych W Ostrowie, 39-103 Ostrów, Ostrów 225 (RIPOK). Odpady należy rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. 4. Zamawiający szacuje, że do przewiezienia będzie ok. 2200 Mg odpadów miesięcznie (jednorazowy ładunek do przewiezienia - min. 20 Mg). 5. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę ( kwota łączna brutto określona w formularzu oferty stanowi maksymalną wartość zobowiązania). 6. Odpady będą ważone dwukrotnie, tj. przy wyjeździe z obiektu przy ul. Wolności 171 oraz u odbiorcy odpadów (RIPOK). 7. Zamawiający będzie wystawiał ,,kwit wagowy", który każdorazowo potwierdzi Wykonawca. 8. Załadunek po stronie Zamawiającego ( max czas załadunku: 1 godzina, Zamawiający może dokonywać równocześnie załadunku tylko jednego pojazdu Wykonawcy). Ostatni kurs - rozpoczęcie załadunku najpóźniej o godz. 13 30. Zamawiający przewiduje następującą ilość kursów: 5 - 6 / dzień. Wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i regulaminów ZUOK i RIPOK oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego. 9. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdu przed i po załadowaniu. 10. W przypadku niemożliwości wykonania załadunku ( np. awaria ładowarki) Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (wskazanego w ofercie - zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp oraz w trakcie realizacji umowy zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów (kierowców), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed podpisaniem umowy złożył zamawiającemu wykaz pracowników (kierowców), którzy będą wykonywać czynności, w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów (wykaz będzie stanowił załącznik do umowy pn. "Wykaz Pracowników wykonujących zamówienie") wraz z zobowiązaniem, że wymienione w nim osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 2) Wykonawca na każde pisemne żądanie w terminie wskazanym przez zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę poświadczoną za zgodność z oryginałem, zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez cały okres realizacji wykonywanych przez wskazane osoby czynności, w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów w szczególności poprzez wezwanie wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacenie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów bądź dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy oraz zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi czynność w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów, umową cywilnoprawną. 5) Powyższe zapisy dotyczą również wszystkich podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.; posiada aktualne zezwolenie/decyzje właściwego organu na transport odpadów - zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i obowiązującymi przepisami zapewniającymi wykonanie zamówienia oraz posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach