Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku. Zimowym utrzymaniem objęto: Sołectwo Nakło Ślaskie : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 15832 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 1 978 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 2339,5 m2, Sołectwo Orzech : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 7 849 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 2 378 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 1555 m2, Sołectwo Świerklaniec : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 14609 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 3 926 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 2314 m2, Sołectwo Nowe Chechło : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 5 435 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 4 598 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 952 m2, Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych obejmuje: Grupa I – odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych publicznych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym; Grupa II – odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych o nawierzchni gruntowej; Grupa III – odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości parkingów i chodników; Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeni, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych wykazem z załącznika nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d). Ponadto - wyjazdy patrolowe z przedstawicielami zamawiającego. Wykaz dróg i parkingów objętych zimowym utrzymaniem stanowią załącznik nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d) do niniejszej specyfikacji oraz do Umowy. Przez całą szerokość: drogi, parkingu i chodnika zamawiający rozumie szerokość ograniczoną krawężnikiem lub z utwardzonym poboczem. Zasady prowadzenia akcji zimowej. Obowiązują następujące zasady prowadzenia akcji zimowej: 1. Zamawiający i wykonawca wyznacza koordynatora do prowadzania akcji zimowej. 2. Gotowość do prowadzenia akcji zimowej ustala się na dzień podpisania umowy a zakończenie akcji zimowej przewiduje się 30 kwietnia 2019 r. Podjęcie akcji zimowej następuje po uprzednim poinformowaniu przez zamawiającego wykonawcy telefonicznie lub sms o godzinie rozpoczęcia akcji i zakresie usług na terenie gminy Świerklaniec. 3. Zamawiający dopuszcza wydanie dyspozycji do podjęcia akcji zimowej w formie sms lub telefonicznie. Na tę okoliczność zostanie każdorazowo spisana notatka wewnętrzna. 4. W celu likwidacji zagrożenia Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania dyspozycji do podjęcia akcji zimowej przez organy policji, straży pożarnej i centrum zarządzania kryzysowego. O każdorazowo podjętej interwencji Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. 5. Czas realizacji zlecenia w pełnym zakresie na terenie całej gminy nie może być dłuższy niż 5 godzin licząc od godziny rozpoczęcia akcji zimowej na terenie gminy, wskazanej w wysłanym przez zamawiającego przez sms lub telefonicznie. 6. Rozpoczęcie realizacji zlecenia powinno się rozpocząć nie później niż w ciągu ….. minut od momentu otrzymania zlecenia, niezależnie od pory jego złożenia. Rozpoczęcie realizacji zlecenia oznacza przyjazd sprzętu odśnieżającego na wskazany teren Gminy Świerklaniec oraz rozpoczęcie akcji odśnieżania lub posypywania . 7. Poprzez zlecenie Zamawiający rozumie wskazanie dróg, parkingów i chodników, na których akcja ma być prowadzona oraz sposób jej prowadzenia. Zamawiający ma pełną swobodę w wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. może zlecić zarówno wykonanie pełnej usługi wskazanej w pkt 1 str. 1, jak i jej ograniczenie do jedynie odpłużania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach i parkingach. 8. O zakończeniu akcji wykonawca powiadamia zamawiającego telefonicznie lub sms. Zamawiający weryfikuje i zatwierdza informację, która stanowi podstawę do rozliczenia za wykonane usługi. 9. Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego zobowiązany jest do wspólnego przeprowadzenia kontroli wykonania zleconych usług. 10. W przypadku stwierdzonych podczas przeprowadzonej kontroli nieprawidłowości, wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. Użyte do prowadzenia akcji zimowej materiały winne posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli posiadanych atestów. 12. Sprzęt wykonawcy ( samochody, ciągniki) winien posiadać w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMOWA i logo firmy oraz być wyposażony w sprawne urządzenie GPS oraz lampy sygnalizacyjne żółte. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy kodów i programu umożliwiającego Zamawiającemu elektroniczne sprawdzanie stanu realizacji zlecenia poprzez monitorowanie tras przejazdu sprzętu odśnieżającego wyposażonego w GPS. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej dla prawidłowej realizacji zamówienia ilości ludzi i sprzętu mechanicznego. 15. Podczas prowadzenia akcji zimowej należy zwrócić szczególną uwagę na samochody pozostawione na poboczach dróg, chodnikach i parkingach. W sytuacjach skrajnych należy poinformować o tym Zamawiającego. 16. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać oględzin w terenie, zapoznać się z układem komunikacyjnym w gminie i stanem technicznym ulic, chodników i parkingów. 17. Nadmiar odgarniętego śniegu należy składować bezpośrednio przy krawężniku lub poza poboczem, tak aby nie zawężać drogi. 18. W przypadku zbyt dużych ilości odgarniętego przy krawężniku i na poboczu śniegu, co może skutkować zawężaniem jezdni zamawiający dopuszcza możliwość wywozu we wskazane miejsce nadmiaru śniegu. 19. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego, kolizji drogowej lub innej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ludzi i mienia wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zmawiającego. 20. Za szkody wynikłe podczas prowadzenia akcji zimowej wobec osób trzecich odpowiedzialność ponosi wykonawca. 21. Wykonawca prowadzi akcję zimową zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i o ruchu drogowym i postanowieniami niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach