Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2018/2019

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Mieczysława Dzieńdziela
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 262 551, , fax. 323 242 647
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 322 262 551, , fax. 323 242 647
    REGON: 24333167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zukmikolow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2018 / 2019 REJON NR 2 - CENTRUM II 1.1 Kolejność odśnieżania: Plac dworcowy, boczna od Konstytucji 3 Maja, Rybickiego, Kopernika, Jedności, Korczaka, Damrota, Południowa, Lazurowa, Młyńska, Płk. Kiełbasy, Bema, Broniewskiego, Kownackiej, Wiejska, Kowalska, Lema, Bolesława Śmiałego, Gwarków, Bromboszcza, Osiedle przy Plantach (główny przejazd przez osiedle), Konwalii, Krokusów, Bratków, Zawilców, Hubera, Gimnazjalna, Stolarska, Metalowców, Krzywa, Murarska, Rymarska, Energetyków, Dolna, Torowa, Prosta, Reymonta, Reja, Towarowa, Nowy Świat, Wodna, Wronia, Cmentarna, Nowa, Pileckiego, Słowackiego (główny przejazd przez osiedle), Planty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem po wezwaniu Dyspozytora Akcji Zima przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu; b) gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu poprzez kontakt telefoniczny do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności; c) reakcja na zgłoszenie wyjazdu: - w sytuacjach nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych zgodnie z zadeklarowanym czasem reakcji w ofercie podanym w § 2 ust. 2 umowy, - w sytuacji otrzymania zlecenia wyjazdu z minimum 4 godzinnym wyprzedzeniem reakcji o czasie wskazanym w zleceniu d) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii podstawienie sprzętu zastępczego; e) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w pozostałych postanowieniach SIWZ, w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ; f) każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub zwalczanie gołoledzi nastąpi wyłącznie na polecenie Dyspozytora Akcji Zima, (telefoniczne i SMS-em) określające czas rozpoczęcia pracy, miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednak nie później jak 2 godziny od momentu wezwania. W przypadku potrzeby załadowania materiału sypkiego na terenie Bazy ZUK czas reakcji liczony będzie od momentu wjazdu na teren Bazy; g) likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu– niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Zamawiającego; h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypania; i) wykaz ulic objętych zimowym utrzymaniem w Rejonie podano w pkt 1– przy realizacji zamówienia należy zachować kolejność odśnieżania i usuwania gołoledzi podaną w pkt.1; 3. Zamawiający ma prawo wyposażyć sprzęt Wykonawcy w rejestratory pracy sprzętu z modułem GPS. Koszty związane z utrzymaniem rejestratorów ponosi Zamawiający. Wymagane jest by pojazdy wyposażone były w gniazdo sieciowe 12V. 4. Zamawiający zakłada możliwość szczegółowego wskazania zakresu usługi w rejonie. 5. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający przewiduje wypłatę ryczałtu za gotowość do wykonania usługi w wysokości 50,00 zł/dzień brutto w przypadku braku świadczenia usługi odśnieżania i zwalczania gołoledzi w danym dniu. 7. Zasady odbioru prac zimowych: Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie Dyspozytora Akcji Zima oraz każdorazowo zgłasza SMS-em rozpoczęcie pracy oraz jej zakończenie. Dyspozytor Akcji Zima dokona weryfikacji przepracowanych godzin na podstawie odczytu z urządzeń GPS, zgłoszeń SMS, kontroli w terenie. 8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 9. Wykonawca każdorazowo powiadomi Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach w realizacji zamówienia (np. awaria sprzętu, brak możliwości dojazdu itp.). Powiadomienie nie zwalnia Wykonawcy od realizacji postanowień umowy. 10. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii, wysłanego do Dyspozytora Akcji zima SMS-em. Podstawienie sprzętu w czasie powyżej 2 godzin traktowane będzie jako brak podstawienia sprzętu i skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 11. Zamawiający w ramach realizacji niniejszej umowy może zlecić usługi odśnieżania i zwalczania gołoledzi w innych rejonach niż zawarta umowa. 12. Dodatkowe zlecenia wymagają zgody Wykonawcy na realizację. 13. Rozliczenie za dodatkowe zlecenia odbywać się będą według cen jednostkowych określonych w § 2 ust. 1 umowy. 14. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, iż Wykonawca podstawił sprzęt niezgodny ze złożoną ofertą i wymogami SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zgodnego z wymogami technicznymi SIWZ w ciągu godziny od stwierdzenia nieprawidłowości. W przypadku przekroczenia czasu (1godziny) zapis § 5 ust. 2 umowy stosuje się odpowiednio. 15. Zamawiający zabezpieczy potrzebne materiały do zwalczania gołoledzi na terenie Bazy Zakładu Usług Komunalnych przy ul. Dzieńdziela 44 w Mikołowie. Wykonawcy będą je odbierać we własnym zakresie w miarę potrzeb, załadunek leży po stronie Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do art. 24 ust. 11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach