SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28
43600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - Dostawa kardiomonitora oraz aparatu usg dla potrzeb SOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach Dofinansowania zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitora oraz aparatu usg dla potrzeb SOR do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie; wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu i aparatury medycznej Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. z 2017 r. poz. 211 ze zm), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE. Na sprzęt medyczny objęty przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w załączniku 3 i 3a stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w załączniku 4 do umowy - warunki gwarancji i serwisu W okresie gwarancji serwisowanie i przeglądy oraz wszystkie części i materiały użyte do wykonania tych czynności są bezpłatne i leżą po stronie wykonawcy Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa pakiety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z oferta Wykonawca winien złożyć wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (na załączniku 3 ),wraz z załącznikiem 3a zestawienie parametrów technicznych. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert. Zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdz. V: 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 (j/w) oraz w pkt 6.1 SIWZ (Sekcja II.1 nin.ogłoszenia) należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 6, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt.12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa aparatów USG do Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-01 - Zakup ultrasonografu dla Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” Sp. z o. o.,
Dodano: 2023-12-31 - Zakup ultrasonografu dla Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” Sp. z o. o.,
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa (zakup) aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”
Dodano: 2023-09-14 - Zakup aparatu USG dla Pracowni Biopsji przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa ultrasonografu
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2022-12-27 - Poprawa jakości świadczenia usług medycznych w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej poprzez doposażenie Szpitala w sprzęt i aparaturę medyczną
Dodano: 2022-12-07