Przetargi.pl
ZARZĄDZANIE I BIEŻĄCE UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZŁOTOWIE

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Aleja Piasta 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 67 263 26 40 , fax. + 48 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    Aleja Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. + 48 67 263 26 40, fax. + 48 67 265 00 25
    REGON: 570791342
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZARZĄDZANIE I BIEŻĄCE UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZŁOTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego w Złotowie, w okresie lipiec 2023 r. – grudzień 2023 r.Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w postanowieniach umowy (wzór umowy wraz z zał. -załącznik do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:2.1.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (w przypadku usług okresowych również wykonuje): - co najmniej jednej usługi administrowania cmentarzem komunalnym przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi przedstawić wykaz tych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wymóg ten nie dotyczy sytuacji gdy realizacja dotyczyła Zamawiającego. W celu oceny celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednią kadrą techniczną, Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej: 1) Zarządca – minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie zarządzania, 2) oraz min. 1 osoba – pracownik gospodarczy – do wykonywania prac na ternie cmentarza, -co najmniej 1 rok stażu pracy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach