Przetargi.pl
Zaprojektowanie i zagospodarowanie terenów: część I – rejon ul. PCK 8, część II – przy bloku ul. 1-go Sierpnia 22

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 830409086
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i zagospodarowanie terenów: część I – rejon ul. PCK 8, część II – przy bloku ul. 1-go Sierpnia 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie na podstawie PFU projektu budowlanego, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji, przygotowanie wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie zgodnie z opracowanym projektem zagospodarowania terenów przy ul. PCK 8 oraz przy ul. 1-go Sierpnia 22. 2.Zamówienie podzielone jest części: Część I – projekt i zagospodarowanie terenu przy ul. PCK 8 w Stalowej Woli Część II – projekt i zagospodarowanie terenu przy budynku przy ul. 1-Sierpnia 22 w Stalowej Woli. 3.Zasadniczy zakres robót dla Części I obejmuje: - Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami, przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami; - Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. STWiORB wymaga akceptacji Zamawiającego. - Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. - Organizacja zaplecza budowy - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykonanie kanalizacji deszczowej - wykonanie koryta i podbudowy z kruszywa łamanego, - ustawienie krawężników i obrzeży - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej lub płyt ażurowych betonowych (alternatywnie dla miejsc postojowych) - renowacja terenu zielonego 4.Zasadniczy zakres robót dla Części II obejmuje: - Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami, przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami; - Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. STWiORB wymaga akceptacji Zamawiającego. - Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. - Organizacja zaplecza budowy - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykonanie koryta i podbudowy z kruszywa łamanego, - ustawienie krawężników i obrzeży - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej (chodniki) i płyt ażurowych betonowych (nawierzchnia miejsc postojowych) - renowacja terenu zielonego 5.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków wykonawcy określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości : Część I – 2 000 zł (słownie: dwa tysięcy złotych) Część II – 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 21 sierpnia 2018 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Zaprojektowanie i zagospodarowanie terenów: część I – rejon ul. PCK 8, część II – przy budynku ul. 1-go Sierpnia 22”. 2. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 3.Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach