Przetargi.pl
Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II

POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W PRZEWORSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul.Studziańska 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W PRZEWORSKU
    ul.Studziańska 4
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    REGON: 650903173
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piwprzeworsk.ires.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych– etap II. Przedmiotowy budynek jest częścią kompleksu obiektów Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przeworsku położonego przy ul. Studziańskiej w Przeworsku. 2. Niniejsze zamówienie stanowi drugi etap prac dotyczący przebudowy budynku lecznicy weterynaryjnej, pierwszy etap został zrealizowany w 2023r. 3. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie następujących robót:1) Roboty budowlane, w tym: roboty wewnętrzne (tynki, podłoża i posadzki, stolarka i ślusarka), elewacje, roboty w zakresie zagospodarowania terenu (wycinka drzew i krzewów, ogrodzenie, nawierzchnie utwardzone), a także budowę wiaty. 2) Roboty elektryczne, w tym: instalacja elektryczna wewnętrzna, fotowoltaiczna, instalacja odgromowa.3) Roboty sanitarne, w tym: instalacja centralnego ogrzewania i gazowa instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, STWiORB i przedmiary robót zawarte w załączniku nr 9 do SWZ.Uwaga: 1) Zamawiający informuje, iż w 2023r. w oparciu o przedmiotową dokumentację projektową został zrealizowany I etap inwestycji, w ramach którego wykonano część prac w zakresie pokrycia dachu, robót wewnętrznych oraz izolacji fundamentów. Zakres rzeczowy wykonywanych robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje roboty wynikające z załączonych przedmiarów robót. Dodatkowo w załączonym do dokumentacji projekcie zamiennym zostały ujęte zmiany wprowadzone w trakcie realizacji pierwszego etapu inwestycji, polegające na zmianie lokalizacji oraz korekcie wymiarów otworów okiennych i drzwiowych. 2) Jeśli dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. 3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.5. Rozwiązania równoważne: Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.6. Zamawiający wymaga, udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 36- miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 7. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZPNa podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Zakres czynności obejmuje: a) tynkowanieb) gruntowanie c) szpachlowanie c) malowanie d) wykonanie posadzek e) wykonanie elewacji f) roboty związane z wykonaniem wiatyg) roboty w zakresie zagospodarowania terenu2) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zamawiający określił w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie i/lub przebudowie i/lub budowie i/lub modernizacji obiektu budowlanego o wartości roboty co najmniej 100.000,00 zł brutto w zakres której wchodziły roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej oraz instalacji elektrycznych.b) na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:− osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiada doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy w minimum jednej robocie budowlanej polegającej na remoncie i/lub przebudowie i/lub budowie i/lub modernizacji obiektu budowlanego,− osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,− osobą osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Uwaga:1) Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk kierownika budowy z kierownikiem robót danej specjalności tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących specjalności.2)Kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).3) W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach