Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
- Data zamieszczenia: 2015-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
ul. Marymoncka 34 34
00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
REGON: 00032783000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury Centrum Przetwarzania Danych w Akademiku Męskim Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Warszawie, obejmujące dostawę, montaż, instalację i uruchomienie systemów: podłogi technicznej, zasilania elektroenergetycznego wraz z awaryjnym podtrzymaniem napięcia UPS, wentylacji i klimatyzacji precyzyjnej, monitoringu warunków środowiskowych i kontroli dostępu, stałego urządzenia gaśniczego (SUG), oraz wykonanie niezbędnych prac adaptacyjno-budowlanych w serwerowni, wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej i powykonawczej na całość za-dania. symbol wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) urządzenia awaryjne i zabezpieczające 35100000-5 systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35120000-1 sprzęt związany z komputerami 30230000-0 instalowanie stacji rozdzielczych 45315700-5 instalacje zasilania elektrycznego 45315300-1 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331200-8 roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45343000-3 roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71000000-8 Przedmiot zamówienia będzie podzielony na dwa etapy: I etap - opracowanie dokumentacji technicznej, niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz wraz z uzyskaniem decyzji konserwatora zabytków i pozwoleniem na budowę. II etap - wykonanie robót wraz dostawą niezbędnych urządzeń i podłączeniem systemów, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi pomiarami, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób. Przedmiot zamówienia obejmuje : - dostawę wraz z montażem podłogi podniesionej; - dostawę wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem: - systemu zasilania, - systemu awaryjnego zasilania UPS, - systemów wentylacji i klimatyzacji precyzyjnej, - systemu monitoringu warunków środowiskowych i kontroli dostępu, - stałego urządzenia gaśniczego (SUG). Na przedmiot zamówienia składa się: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w niezbędnym zakresie, zapoznanie się z istniejącą dokumentacją budowlaną. Opracowanie dokumentacji projektowej aranżacji pomieszczenia serwerowni, wszystkich branż, uzgodnienie ze Stołecznym Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Dostawa, instalacja i uruchomienie systemów zasilania wraz z systemem modułowym awaryjnego podtrzymania napięcia UPS. Modernizacja instalacji elektrycznej w celu zapewnienia odpowiedniego zasilania dla przedmiotowej dostawy, Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu klimatyzacji. Wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie: a) systemu sygnalizacji i kontroli wycieków skroplin, b) systemu monitoringu: - systemu klimatyzacji, - warunków środowiska, - instalacji energetycznych, - systemów bezpieczeństwa, - wizyjnego. Dla prawidłowego działania urządzeń i instalacji, w ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykonać komplet projektów branżowych, na podstawie których, po ich uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do realizacji robót. Dla wszystkich wymienionych powyżej zakresów należy wykonać: - projekt budowlany do zatwierdzenia przez Zamawiającego, - inwentaryzację (jeżeli zakres dotyczy) - przedmiary robót, - kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót, - pomiary, - dokumentację powykonawczą, - kosztorysy powykonawcze. Zakres prac adaptacyjnych niezbędny do prawidłowego zainstalowania i funkcjonowania dostawy na-leży rozumieć, jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac, uzyskanie wszelkich wymaganych zgód, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania elementów i instalacji będących przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - program funkcjonalno - użytkowy. 3. Wykonawca musi zapewnić sobie własne zaplecze budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy PB. 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 6. Zamawiający informuje, iż w dniu 26.02.2015 o godz. 10.00 odbędzie się wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt i ryzyko. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy zamierzający uczestniczyć w wizji lokalnej, na dwa dni przed wizją, prześlą do Zamawiającego wykaz osób, uczestniczących w wizji lokalnej. 7. W przypadku, gdy wyznaczony termin nie będzie odpowiadał, Wykonawca umówi się indywidualnie na wizję lokalną w innym terminie, kontakt jak w pkt XII SIWZ. 8. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania regulaminów bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. W celu zachowania zasady jawności postępowania w trakcie wizji nie będzie możliwości zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi. Pytania do SIWZ będzie można zadawać pisemnie po wizji lokalnej, odpowiedzi będą udzielone i udostępnione wszystkim wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 11. Gwarancja. Całość robót związanych z adaptacją oraz dostarczone i zainstalowane systemy muszą zostać objęte co najmniej 36 miesięczną gwarancją. Jeśli w celu zachowania gwarancji, wymagane są okresowe przeglądy urządzeń, koszt tych przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca może wydłużyć gwarancje o 24 miesiące ponad minimalną gwarancję (tj. do 60 miesięcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium będzie można wnieść w jednej lub kilku następujący formach: 1) pieniądzu w formie przelewu bankowego na rachunek Zamawiającego w BZ WBK S.A14 O/Warszawa 97 1090 1014 0000 0001 0357 5951 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu, złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium przelewem musi nastąpić w terminie gwarantującym uznanie rachunku AWF przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego budynek Administracji piętro I - ul. Marymoncka 34, Warszawa, poniedziałek i czwartek w godz. 08.00 - 13.00 przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26