Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Miasta Kraśnik

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
    REGON: 52410500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Miasta Kraśnik”. 2. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania zostało podzielone na 5 odrębnych części zamówienia (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych): 1) część nr 1 ,,Oświetlenie parkowe ciągu pieszego przy budynku ul. Krasińskiego 8 w Kraśniku”, 2) część nr 2 ,,Oświetlenie ul. Starej Baśni na odcinku od ul. Ostrowieckiej do działki nr ewid. 308 obręb geodezyjny Zarzecze II w Kraśniku”, 3) część nr 3 ,,Oświetlenie ul. Towarowej w Kraśniku na odcinku od ul. 3 Maja do granic administracyjnych miasta”, 4) część nr 4 ,,Oświetlenie ul. Jagiellońskiej, działka nr ewid. 71 obręb Piaski, 552/1 obręb geodezyjny Zarzecze II”, 5) część nr 5 ,,Oświetlenie parkowe przy budynku ul. Sądowa 4 i 6 działka numer ewid. 680/11 obręb geodezyjny Zarzecze II”. 3. Etap I realizacji przedmiotu zamówienia - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia, odrębnie dla każdej z części 1-5 wskazanej w ust. 2. UWAGA!!! Zamawiający posiada od PGE Dystrybucja S.A. warunki przyłączenia. 1) Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) uzyskania wszelkich informacji i materiałów niezbędnych do prawidłowego sporządzenia projektu budowlano- wykonawczego oświetlenia, b) konsultowania i uzyskania uzgodnień od Zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań koncepcyjnych, jak również ostatecznych rozwiązań projektowych, c) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego kompletnego z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, d) uzyskanie własnym kosztem i staraniem dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi przepisami (pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru realizacji robót budowlanych) na pełny zakres robót objętych sporządzonym projektem budowlano-wykonawczym, 4. Etap II realizacji przedmiotu zamówienia - wykonanie robót budowlanych, odrębnie dla każdej z części 1-5 wskazanej w ust. 2: 1) realizacji robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz.1186 ze. zm.) w oparciu o wykonany, uzgodniony i zatwierdzony przez organy nadzoru architektoniczno - budowlanego powiatu kraśnickiego, projekt budowlano-wykonawczy, 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do PGE Dystrybucja w celu uzyskania potwierdzenia możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw energii elektrycznej, 3) zgłoszenia robót do odbioru przez Zamawiającego, 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do odpowiednich organów nadzoru budowlanego. 5. Wymogi Zamawiającego do zakresu i formy dokumentacji projektowo-kosztorysowej oświetlenia: 1) W ramach umowy należy wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową oświetlenia oraz wszelkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy zdobycie wszelkich informacji, które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3) Dokumentację projektową, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, należy opracować między innymi zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), c) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), d) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.), e) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), f) Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, g) Zaleceniami Polskiego Komitetu Oświetleniowego PKoŚ NR 1/97, 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w pełnym zakresie, zgodnie z treścią załączonego wzoru umowy, SIWZ, wymaganiami Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością i obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa. 5) Przekazana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana techniczne we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja stanowi podstawę wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. 6) Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym przyjętych rozwiązań funkcjonalnych, konstrukcyjnych, materiałowych przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania zapewnią najlepszą jakość wykonania przy jak najniższych kosztach realizacji całego obiektu, 7) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania oraz przekazania Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zmian, uzupełnień oraz poprawek dokumentacji, wynikłych z błędów Wykonawcy. Wszelkie prace wynikłe z przyczyn, o których mowa powyżej, wykonane będą w ramach wynagrodzenia określonego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, 8) Wykonawca zagwarantuje opracowanie dokumentacji przez osobę/osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co zostanie potwierdzone załączeniem do przekazywanej dokumentacji ważnych zaświadczeń, o których mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane. 6. Wymogi Zamawiającego do zakresu i sposobu realizacji robót budowlanych: 1) całość robot należy wykonać zgodnie z warunkami zamówienia, projektem budowalno-wykonawczym, obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. 2) zakres robót obejmuje w szczególności: a) pomiary geodezyjne i prace przygotowawcze b) wykonanie linii zasilającej szafę oświetlenia kablem typ YAKY lub YKY, c) montaż szafy oświetleniowej wraz z wyposażeniem zasilająco sterowniczym , d) ułożenie kablowej linii oświetleniowej, kablem YAKY, e) ustawienie słupów oświetleniowych, stalowych ocynkowanych ogniowo z oprawami LED o odpowiednio dobranej mocy, f) wszelkie inne roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, g) powykonawcze badania i pomiary kontrolne, h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej. 3) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): 1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych), 2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4) Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5) Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6) Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 7) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8) Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10) Zamawiający żąda udzielenia gwarancji na roboty budowlane na okres 5 lat. 11) Zakres obowiązków Wykonawcy określają m.in. wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (oddzielnie dla każdej części zamówienia): 1) Część nr 1 zamówienia (,,Oświetlenie parkowe ciągu pieszego przy budynku ul. Krasińskiego 8 w Kraśniku”) w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), 2) Część nr 2 zamówienia ,,Oświetlenie ul. Starej Baśni na odcinku od ul. Ostrowieckiej do działki nr ewid. 308 obręb geodezyjny Zarzecze II w Kraśniku”) w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100), 3) Część nr 3 zamówienia ,,Oświetlenie ul. Towarowej w Kraśniku na odcinku od ul. 3 Maja do granic administracyjnych miasta”) w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 4) Część nr 4 zamówienia ,, Oświetlenie ul. Jagiellońskiej, działka nr ewid. 71 obręb Piaski, 552/1 obręb geodezyjny Zarzecze II”) w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 5) Część nr 5 zamówienia ,, Oświetlenie parkowe przy budynku ul. Sądowa 4 i 6 działka numer ewid. 680/11 obręb geodezyjny Zarzecze II”) w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium - Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Miasta Kraśnik – część/części nr …”. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w oddzielnej kopercie oznaczonej: "Wadium - Zaprojektowanie i budowa oświetlenia na terenie Miasta Kraśnik – część/części nr …”, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 20.07.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 7. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 8. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór mu zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach