Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1

Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 607 102 , fax. 846 607 339
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
    ul. Sanatoryjna 1
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 846 607 102, fax. 846 607 339
    REGON: 30142800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz wykonanie głównej tablicy rozdzielczej budynku w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1. 2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 3. Zakres robót: - wymiana głównej tablicy rozdzielczej - montaż tablicy rozdzielczej TR na piętrze - wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” – projekt opracowany we wrześniu 2019r przez EL Markowicz Justyna Markowicz, ul. Chłodna 44, 23-400 Biłgoraj. 5. Zamawiający udostępnia Wykonawcom następujące dokumenty z projektu budowlanego, które stanowią załączniki do SIWZ: 1) Projekt budowlany branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” 2) Strony z projektu budowlanego branży elektrycznej, zawierające odręczne zapisy projektanta – strona 7, strona 10 3) Projekt wykonawczy branży elektrycznej pn. „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” 4) Przedmiar robót 5) Plan BIOZ 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 7) Kosztorys ofertowy (wzór) W związku z tym, że w projekcie budowlanym branży elektrycznej w wersji papierowej, projektant wprowadził na kilku stronach (strona 7 i strona 10) odręczne zapisy, które nie są uwzględnione w projekcie budowlanym branży elektrycznej w wersji elektronicznej, Zamawiający dodatkowo udostępnia Wykonawcom te strony z odręcznymi zapisami, w formie dwu stronicowego skanu o nazwie: „Strony z projektu budowlanego branży elektrycznej, zawierające odręczne zapisy projektanta – strona 7, strona 10” 6. WSPÓŁNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (KODY CPV): 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 7. Budynek dawnej oficyny jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków, prowadzonego przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie pod numerem A/1441 i podlega ochronie konserwatorskiej oraz nadzorowi konserwatorskiemu. Zamawiający ma obowiązek zawiadomić Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu o rozpoczęciu prac w ramach niniejszego zadania, jak również o ich zakończeniu. 8. Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na miejscu inwestycji u Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby pracami kierowała osoba, spełniająca wymagania określone w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (T.j. Dz. U. z 2020r, poz. 282 ze zm.) 10. Wykonawca na przedmiot zamówienia zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy na roboty, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 11. Cena zawarta w ofercie jest ceną ryczałtową. Wykonawca jest zobowiązany do podania łącznej ceny ryczałtowej wraz z podatkiem VAT za wykonanie robót objętych zamówieniem. 12. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Załączony przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty. Podstawą wyceny oferty jest projekt budowlany i wykonawczy: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany instalacji elektrycznych na I piętrze w budynku dawnej oficyny oraz zaprojektowanie głównej tablicy rozdzielczej budynku” – projekt opracowany we wrześniu 2019r przez EL Markowicz Justyna Markowicz, ul. Chłodna 44, 23-400 Biłgoraj. Podstawą wyceny oferty jest również kalkulacja własna Wykonawcy, wynikająca z własnego rachunku ekonomicznego. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Wykonawca zamiast wzoru określonego w załączniku nr 11 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg. wzoru określonego w załączniku nr 12 do SIWZ) 6. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach