Przetargi.pl
Zapewnienie Właściwego Komfortu i Bezpieczeństwa Dla Osób Niepełnosprawnych w Szpitalu im. dr W. Oczko w Przasnyszu.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 75 34 310 , fax. 29 7534380
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sadowa 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 75 34 310, fax. 29 7534380
    REGON: 00030248000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie Właściwego Komfortu i Bezpieczeństwa Dla Osób Niepełnosprawnych w Szpitalu im. dr W. Oczko w Przasnyszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie Właściwego Komfortu i Bezpieczeństwa Dla Osób Niepełnosprawnych w Szpitalu im. dr W. Oczko w Przasnyszu dla zadania: Poprawa jakości i dostępności usług w celu zapewnienia właściwego komfortu i bezpieczeństwa dla osób niepełnosprawnych w Szpitalu im. dr Wojciecha Oczko w Przasnyszu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Powyższy przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Pakiety: 3.1 Pakiet nr 1 - Wymiana dźwigów szpitalnych w holu windowym CPV 65000000-3 Obiekty użyteczności publicznej, CPV 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych, CPV 45313100-5 Windy, CPV 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych, CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, CPV 50531400-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów. 3.2 Pakiet nr 2 - Holl główny - przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych CPV 65000000-3 Obiekty użyteczności publicznej, CPV 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych, CPV 45262520-2 Roboty murowe, CPV 45410000-4 Tynkowanie, CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, CPV 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. CPV 45442100-8 Roboty malarskie, CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne. 4. Pakiet nr 1 obejmuje w pkt 3.1 p.n.Wymiana dźwigów szpitalnych w holu windowym obejmuje: 4.1. Cel zamówienia i zakres robót budowlanych Przedmiotem zamówienia jest wymiana 3 dźwigów osobowych z napędem hydraulicznym, wyprodukowanych przez firmę HYDROMACH, na dźwigi z napędem elektrycznym regulowanym, demontaż istniejących dźwigów, kompletację, dostawę i montaż nowych urządzeń dźwigowych wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych, w tym: 1. Wydzielenie w pomieszczeniu nad szybem funkcjonalnej górnej maszynowni wg. projektu własnego. Wydzielona powierzchnia ma spełniać obowiązujące przepisy. Jeżeli będzie taka potrzeba Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w Nadzorze Budowlanym wszelkich możliwych uzgodnień i ustaleń na koszt własny. 2. Wykonania wg. projektu własnego instalacji zasilającej nowych dźwigów. 3. Opracowanie technologii wykonywania prac budowlanych, które mają gwarantować Zamawiającemu zminimalizowanie utrudnień w normalnym funkcjonowaniu Szpitala oraz przedstawienie jej, celem akceptacji, przedstawicielom Zamawiającego, 4. Wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i remontowych. Adaptacja szybów do montażu nowych dźwigów polegać ma w szczególności na: 1) przystosowaniu otworów drzwi przystankowych do zamontowania drzwi automatycznych z ościeżnicami o wymaganych wymiarach w świetle, 2) usprawnienie wentylacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) pomalowaniu ścian szybu windowego, 4) Wykonawca zapewnia obróbkę budowlaną po montażu drzwi przystankowych, odtworzenie kolorów w obrębie drzwi przystankowych, 5) Uszczelnieniu, usunięciu skutków uszkodzeń od oleju w dolnych częściach (podłogi) szybów, 6) Wydzielenie, z istniejącego pomieszczenia nad szybem, systemowymi ścianami EI 60, powierzchni na projektowaną górną maszynownię wyposażoną w drzwi EI 60, 7) Wykonanie demontażu istniejących dźwigów i utylizacja, 8) Wykonanie dostawy i montażu nowych dźwigów z napędem elektrycznym bezreduktorowym z płynną regulacją prędkości za pomocą falownika, 9) Uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigów wraz z opłaceniem kosztów Dozoru Technicznego (badania i rejestracji), 10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wymienionych dźwigów. Powykonawcza dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wymagania ppoż. Każde opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać. Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. 4.2 Parametry techniczne istniejących dźwigów Obecnie eksploatowane dźwigi zostały wyprodukowane przez firmę HYDROMACH w 2000 roku Parametry istniejących dźwigów opisane są w dokumentacji rejestracyjnej dźwigów - do wglądu w Dziale Technicznym w SPZZOZ w Przasnyszu. Z uwagi na złożoność przedmiotu zamówienia dla uzyskania właściwej wiedzy o przedmiocie zamówienia wskazana jest wizja lokalna. 4.3 Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe Dźwig szpitalny ze sterowaniem mikroprocesorowym, spełniający wymagania dla osób niepełnosprawnych, umożliwiających transport łóżek szpitalnych. Oferowane dźwigi muszą spełniać wymagania zgodne z: 1. krajową normą PN-EN81-1 2. unijną dyrektywą dźwigową 95/16/ec 3. krajową normą PN-EN 81-70 4. krajową normą PN-EN 81-28 5. krajową normą PN-EN 12015 Kompatybilność elektromagnetyczna dźwigów (emisja) 5. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.1. Wymagania podstawowe Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. Dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) oraz powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, a także ewentualne wymagania dodatkowe przekazane przez Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2. Wymagania architektoniczne i konstrukcyjne Wymiana dźwigów nie będzie skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie powinna również prowadzić do zmiany charakterystycznych parametrów budynku, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość i długość. Niedopuszczalne jest dokonywanie przez Wykonawcę zmian w konstrukcji budynku innych niż niezbędne zmiany adaptacyjne szybu i maszynowni. 5.3. Wymagania funkcjonalno-użytkowe 1. Wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu, a w szczególności demontażu i montażu zespołów dźwigowych od wnętrza szybu, nie przez budynek Szpitala. 2. Z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wymiany osłonięcia drzwi na wszystkich przystankach, sztywną i pyłoszczelną przegrodą do pełnej wysokości kondygnacji Roboty remontowe ( budowlano - instalacyjne ) związane z montażem nowych dźwigów, prowadzone w szybie na podestach przystankowych mają bezwzględnie zapewnić po wymianie ich dobry stan techniczny, odpowiadający obowiązującym obecnie przepisom. 3. Każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i zapewnienia warunków BHP 4. Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacja swoim zakresem obejmuje m.in. dokumentacje dla konserwatora do maszynowni, dokumentację techniczno-ruchową, niezbędne instrukcje itp. 5. Wymagane jest, aby dokumentacja dźwigu , DTR i wszystkie instrukcje napisane były w języku polskim 6. Dopuszcza się załączenie w języku obcym ( z wykazu języków oficjalnych UE) specyfikacji części zamiennych z importu pod warunkiem dostarczenia odpowiednich rysunków umożliwiających ich identyfikację. 7. W ofercie dla zasadniczych podzespołów dźwigowych należy podać informacje o świadectwie ich pochodzenia - Załącznik nr 8 8. Zamawiający wymaga min 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały i roboty budowlane bez żadnych wyjątków (łącznie z przyciskami w kasetach, elementami oświetlenia, kontaktami drzwi automatycznych itp.) 6. Wymagane dane techniczne dźwigów - Załącznik nr 9 i nr 10 do SIWZ Wymagane przez Zamawiającego dane techniczne dźwigów zawierają załączniki 9 i 10. Wykonawca zgodnie z załącznikiem 1 i 2 wypełnia parametry techniczne oferowanych urządzeń. 7. Koszty wymiany dźwigów szpitalnych w holu windowym należy sporządzić w oparciu o Uproszczony kosztorys ofertowy - zał. Nr 2 oraz inne elementy wynikających z warunków technicznych wykonania. 8. Pakiet nr 2 obejmuje pkt 3.2 p.n. Holl główny - przystosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych obejmuje: 8.1 Cel zamówienia i zakres robót budowlanych. a) Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r poz. 739) oraz na postawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690). b) W zakres robót przy dostosowaniu łazienki wchodzą: 1. rozbiórka ścianek, 2. rozbiórka posadzki i warstw podposadzkowych, 3. rozbiórka okładziny ściennej, 4. usunięcie powłok malarskich, 5. demontaż sedesów i umywalek, 6. wyrównanie stropu gładzią cementową grub. 1cm, 7. izolacja z papy termozgrzewalnej z wywinięciem na ścianę 10cm, 8. ocieplenie styropianem wodoodpornym grub. 5cm (PS-EFS30), 9. izolacja 2x folią w płynie z wywinięciem na ścianę 15cm, 10. gładź cementowa grub. 4cm, 11. posadzki z płytek ceramicznych Gress antypoślizgowych z wyprofilowaniem spadku w kierunku kratki ściekowej, 12. okładzina ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 205cm, 13. malowanie 2 krotne sufitów ścian nad glazurą farbą emulsyjną, 14. wymiana istniejących drzwi na drzwi z otworami wentylacyjnymi umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim, 15. pasy ochronne na skrzydłach drzwiowych szer. 30cm, 16. uchwyty i poręcze przy przyborach sanitarnych, 17. sedes wiszący na konstrukcji wsporczej, 18. umywalka z półpostumentem, 19. bateria stojąca przy umywalce, 20. doprowadzenie wody do przyborów z instalacji istniejącej - wcinka do wodociągu w korytarzu nad sufitem podwieszonym, 21. odprowadzenie ścieków do przewodu istniejącej kanalizacji - wcinka do pionu w pobliżu okna w piwnicy, 22. wentylatorek łazienkowy typ EDM80 lub inny o podobnych parametrach uruchamiany czujką ruchu wraz z instalacją zasilania. 23. wykonanie robót towarzyszących związanych z realizacją ww. prac, 24. zgłoszenie w imieniu zamawiającego zamiaru wykonania robót polegających na przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych. 8.2 Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa przedmiar od poz. nr 130 do poz. nr 199 zawarty w załączniku nr 10 8.3 Projekt łazienki dla niepełnosprawnych w Hollu zawiera załącznik nr 3b. 9. Stosowanie zamienników: Jeżeli dokumentacja projektowa w jakimkolwiek miejscu przywołuje nazwy własne lub znaki towarowe producentów, są one wskazane tylko przykładowo ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca może stosować rozwiązania i materiały równoważne o parametrach nie niższych niż wymienione w dokumentacji. W ofercie należy przedstawić jakie zamienniki zostały wycenione i zaproponowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Wysokość wadium na poszczególne pakiety wynosi : Numer Pakietu Nazwa Wadium (zł) I Windy 20 000,00 II Łazienki 800,00 Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 15.09.2014 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu: PBS Ciechanów 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Zapewnienie Właściwego Komfortu i Bezpieczeństwa Dla Osób Niepełnosprawnych w Szpitalu im. dr W. Oczko w Przasnyszu 2. Forma wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach