Przetargi.pl
Wymiana dźwigów szpitalnych w holu windowym w SPZZOZ w Przasnyszu

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 75 34 310 , fax. 29 7534380
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sadowa 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 75 34 310, fax. 29 7534380
    REGON: 00030248000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigów szpitalnych w holu windowym w SPZZOZ w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 2 dźwigów (jeden dźwig osobowy i jeden towarowo-osobowy) z napędem hydraulicznym, wyprodukowanych przez firmę HYDROMACH, na dźwigi z napędem elektrycznym regulowanym, demontaż istniejących dźwigów, kompletację, dostawę i montaż nowych urządzeń dźwigowych wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych, w tym: 1. Wydzielenie w pomieszczeniu nad szybem funkcjonalnej górnej maszynowni wg. projektu własnego. Wydzielona powierzchnia ma spełniać obowiązujące przepisy. Jeżeli będzie taka potrzeba Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w Nadzorze Budowlanym wszelkich możliwych uzgodnień i ustaleń na koszt własny. 2. Wykonania wg. projektu własnego instalacji zasilającej nowych dźwigów. 3. Opracowanie technologii wykonywania prac budowlanych, które mają gwarantować Zamawiającemu zminimalizowanie utrudnień w normalnym funkcjonowaniu Szpitala oraz przedstawienie jej, celem akceptacji, przedstawicielom Zamawiającego, 4. Wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i remontowych. Adaptacja szybów do montażu nowych dźwigów polegać ma w szczególności na: 1) przystosowaniu otworów drzwi przystankowych do zamontowania drzwi automatycznych z ościeżnicami o wymaganych wymiarach w świetle, 2) usprawnienie wentylacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) pomalowaniu ścian szybu windowego, 4) Wykonawca zapewnia obróbkę budowlaną po montażu drzwi przystankowych, odtworzenie kolorów w obrębie drzwi przystankowych, 5) Uszczelnieniu, usunięciu skutków uszkodzeń od oleju w dolnych częściach (podłogi) szybów, 6) Wydzielenie, z istniejącego pomieszczenia nad szybem, systemowymi ścianami EI 60, powierzchni na projektowaną górną maszynownię wyposażoną w drzwi EI 60, 7) Wykonanie demontażu istniejących dźwigów i utylizacja, 8) Wykonanie dostawy i montażu nowych dźwigów z napędem elektrycznym bezreduktorowym z płynną regulacją prędkości za pomocą falownika, 9) Uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigów wraz z opłaceniem kosztów Dozoru Technicznego (badania i rejestracji), 10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wymienionych dźwigów. 11) Przy wykonaniu sterowania dźwigami należy: - zabezpieczyć korzystanie z dużego dźwigu za pomocą karty magnetycznej, chipa, magnesu itp., - dźwig mały ogólnodostęny, - stworzyć możliwości techniczne, aby po wymianie trzeciego dźwigu sterowanie dźwigów ogólnodostępnych odbywało się jednym przyciskiem z poziomu kondygnacji. 12) Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania techniczne, które nie spowodują pogorszenia parametrów dźwigów w części mechanicznej, sterowania, jak również w części konstrukcyjnej kabin. Rozwiązania te przed złożeniem oferty powinny uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiającemu szczególnie zależy na: a) rozwiązaniu technicznym maszynowni dźwigów bez konieczności wykonania nadbudowy, b) poszerzeniu drzwi wejściowych do kabiny przy zachowaniu istniejących wymiarów szybu windowego. Powykonawcza dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wymagania ppoż. Każde opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać. Zamawiającemu w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką. Parametry techniczne istniejących dźwigów: Obecnie eksploatowane dźwigi zostały wyprodukowane przez firmę HYDROMACH w 2000 roku Parametry istniejących dźwigów opisane są w dokumentacji rejestracyjnej dźwigów - do wglądu w Dziale Technicznym w SPZZOZ w Przasnyszu. Z uwagi na złożoność przedmiotu zamówienia dla uzyskania właściwej wiedzy o przedmiocie zamówienia wskazana jest wizja lokalna. 5. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe Dźwig szpitalny ze sterowaniem mikroprocesorowym, spełniający wymagania dla osób niepełnosprawnych, umożliwiających transport łóżek szpitalnych. Oferowane dźwigi muszą spełniać wymagania zgodne z: 1. krajową normą PN-EN81-1 2. unijną dyrektywą dźwigową 95/16/ec 3. krajową normą PN-EN 81-70 4. krajową normą PN-EN 81-28 5. krajową normą PN-EN 12015 Kompatybilność elektromagnetyczna dźwigów (emisja) 6. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 6.1. Wymagania podstawowe Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy. Dźwig po wymianie musi zostać dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) oraz powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, a także ewentualne wymagania dodatkowe przekazane przez Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6.2. Wymagania architektoniczne i konstrukcyjne Wymiana dźwigów nie będzie skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Nie powinna również prowadzić do zmiany charakterystycznych parametrów budynku, takich jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość i długość. Niedopuszczalne jest dokonywanie przez Wykonawcę zmian w konstrukcji budynku innych niż niezbędne zmiany adaptacyjne szybu i maszynowni. 6.3. Wymagania funkcjonalno-użytkowe 1. Wymaga się prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu, a w szczególności demontażu i montażu zespołów dźwigowych od wnętrza szybu, nie przez budynek Szpitala. 2. Z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wymiany osłonięcia drzwi na wszystkich przystankach, sztywną i pyłoszczelną przegrodą do pełnej wysokości kondygnacji Roboty remontowe ( budowlano - instalacyjne ) związane z montażem nowych dźwigów, prowadzone w szybie na podestach przystankowych mają bezwzględnie zapewnić po wymianie ich dobry stan techniczny, odpowiadający obowiązującym obecnie przepisom. 3. Każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i zapewnienia warunków BHP 4. Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacja swoim zakresem obejmuje m.in. dokumentacje dla konserwatora do maszynowni, dokumentację techniczno-ruchową, niezbędne instrukcje itp. 5. Wymagane jest, aby dokumentacja dźwigu, DTR i wszystkie instrukcje napisane były w języku polskim 6. Dopuszcza się załączenie w języku obcym ( z wykazu języków oficjalnych UE) specyfikacji części zamiennych z importu pod warunkiem dostarczenia odpowiednich rysunków umożliwiających ich identyfikację. 7. W ofercie dla zasadniczych podzespołów dźwigowych należy podać informacje o świadectwie ich pochodzenia - Załącznik nr 8 8. Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie materiały i roboty budowlane bez żadnych wyjątków (łącznie z przyciskami w kasetach, elementami oświetlenia, kontaktami drzwi automatycznych itp.) 9. Wykonawca przekaże na dzień odbioru kody dostępu niezbędne do obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, jeżeli takie występują. 10. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego w warunkach gwarancji wyłączności na konserwację dźwigów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że obsługa serwisowa prowadzona będzie przez firmy posiadające stosowne uprawnienia do wykonywania takich czynności. 7. Wymagane dane techniczne dźwigów - Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ Wymagane przez Zamawiającego dane techniczne dźwigów zawierają załączniki 8 i 9. Wykonawca zgodnie z załącznikiem 8 i 9 wypełnia parametry techniczne oferowanych urządzeń. 8. Koszty wymiany dźwigów szpitalnych w holu windowym należy sporządzić w oparciu o Uproszczony kosztorys ofertowy - zał. Nr 2 i 2a oraz inne elementy wynikających z warunków technicznych wykonania. 9. Stosowanie zamienników: Jeżeli dokumentacja projektowa w jakimkolwiek miejscu przywołuje nazwy własne lub znaki towarowe producentów, są one wskazane tylko przykładowo ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca może stosować rozwiązania i materiały równoważne o parametrach nie niższych niż wymienione w dokumentacji. W ofercie należy przedstawić jakie zamienniki zostały wycenione i zaproponowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Wysokość wadium na poszczególne pakiety wynosi : 10.000,00 zł Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 05.07.2016 r. do godz. 10.00 na konto SPZZOZ w Przasnyszu: PBS Ciechanów 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Wymiana dźwigów szpitalnych w holu windowym 2. Forma wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 4, 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach