Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-808 Poznań, ul. Św. Marcin 87
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8568926 , fax. 061 8536676
- Data zamieszczenia: 2013-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
ul. Św. Marcin 87 87
61-808 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8568926, fax. 061 8536676
REGON: 00027573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamiana trzech harf będących własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, na dwie harfy koncertowe (47 strun), wraz z dwoma pokrowcami transportowymi i dwoma wózkami do transportu harf - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamiana trzech harf będących własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, na dwie harfy koncertowe (47 strun), wraz z dwoma pokrowcami transportowymi i dwoma wózkami do transportu harf. Harfy będące własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu: Harfa Salvi Diana - rok produkcji 2004, Harfa rosyjska Braci Lunacharsky - rok produkcji 1989, Harfa Salvi Orchestra - rok produkcji 2002 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373135000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne instrumentu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną