Przetargi.pl
Zamiana trzech harf będących własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, na dwie harfy koncertowe (47 strun), wraz z dwoma pokrowcami transportowymi i dwoma wózkami do transportu harf

Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-808 Poznań, ul. Św. Marcin 87
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568926 , fax. 061 8536676
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 87 87
    61-808 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568926, fax. 061 8536676
    REGON: 00027573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamiana trzech harf będących własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, na dwie harfy koncertowe (47 strun), wraz z dwoma pokrowcami transportowymi i dwoma wózkami do transportu harf
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamiana trzech harf będących własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, na dwie harfy koncertowe (47 strun), wraz z dwoma pokrowcami transportowymi i dwoma wózkami do transportu harf. Harfy będące własnością Akademii Muzycznej w Poznaniu: Harfa Salvi Diana - rok produkcji 2004, Harfa rosyjska Braci Lunacharsky - rok produkcji 1989, Harfa Salvi Diana Orchestra - rok produkcji 2002
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373135000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne instrumentu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach