Przetargi.pl
Zakup zestawów obrazujących i konserwujących do drukarek

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 640 747 , fax. 426 640 749
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
    Aleja Kościuszki 107/109
    90928 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 640 747, fax. 426 640 749
    REGON: 32341800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lodz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawów obrazujących i konserwujących do drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego. 4. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczony towar. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny, był chroniony gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń kopiujących lub drukujących spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego. 6. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jak również nie mogą uszkadzać takiego sprzętu. 7. Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tonerem. 8. Oferowane materiały eksploatacyjne, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 9. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek i kserokopiarek, z którymi materiały eksploatacyjne, są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 11. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Wspólny Słownik Zamówień CPV:  30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów,  30124300-7 bębny do maszyn biurowych 15. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach