Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 2 zadania

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu – 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby) stanowisk demonstracyjnych do pracowni budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu w związku z realizacją projektu „Przebudowa, modernizacja oraz wyposażenie pracowni zawodowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) – Oś priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania: Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą 7 stanowisk demonstracyjnych: 1) Aktoryka systemów pojazdowych 2) System magistrali CAN BUS w układzie komfortu 3) System zintegrowany typu Motronic M 1.5.5 4) System sterowania silnikiem Diesel typu Common Rail 5) Stanowisko testowania alternatorów z modułem do rozruszników STA-2 6) Sensoryka systemów pojazdowych 7) Układy zapłonowe pojazdu Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą stanowiska demonstracyjnego: zespół napędowy silnika ZI, sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk paliwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący każdego z Zadań, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest odpowiednio w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno - cenowa. Szczegółowe wymagania: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie, rozładunek, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, montaż i próbne uruchomienie, a także przeprowadzenie instruktażu wyznaczonego personelu (max. 3 osoby) w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 2. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji oraz powinien być gotowy do użycia (po próbnym uruchomieniu) zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów. 3. Urządzenia winny być wolne od wad i odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wymagania bhp i ppoż., posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE. Produkty powinny posiadać wymagane prawem wszelkie niezbędne dokumenty i atesty, dopuszczające do użycia o ile są wymagane prawem. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub łącznie z tłumaczeniem na język polski, a także wraz z kartami gwarancyjnymi lub innymi dokumentami związanymi z udzieloną gwarancją. 5. Okres gwarancji sprzętu (dla obu Zadań): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (okres gwarancji należy podać w Załącznikach nr 4A i 4B do SIWZ – Specyfikacja techniczno – cenowa). Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, a także norm technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz Specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej Załącznik nr 4A oraz 4B do SIWZ (do wyboru w zależności od tego na które Zadanie składana jest oferta) wraz z kalkulacją ceny. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach