Przetargi.pl
Wycinka drzew z pasa drogowego dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
    ul. Sygietyńskiego 20
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
    REGON: 27629196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew z pasa drogowego dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie złomów i wywrotów zgodnie z art. 83 f ust. 1 pkt. 14 lit. a ustawy o ochronie przyrody w ilości 3 szt. z pasa dróg powiatowych oraz wycinka drzew rosnących w pasie dróg powiatowych w ilości 44 szt. i w pasie dróg wojewódzkich w ilości 10 szt. z jednoczesnym frezowaniem odziomków pni po wyciętych drzewach oraz zrąbkowaniem gałęzi i konarów z koron wyciętych drzew, objętych zgodą na wycinkę na podstawie następujących decyzji: a) drogi powiatowe: - Wójta Gminy Suszec Nr OŚR.6131.2.2.2017 - Wójta Gminy Suszec Nr OŚR.6131.2.3.2017 - Burmistrza Pszczyny Nr OŚ.6131.195.2017 - Wójta Gminy Pawłowice Nr OSR.6131.00025.2017 - Wójta Gminy Miedźna Nr GP.6131.38.2017 b) drogi wojewódzkie: - Wójta Gminy Suszec Nr OŚR.6131.3.4.2017 4.5.1. Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy: - wycinka, frezowanie, zrąbkowanie, oraz sprzątanie terenu po przeprowadzonych pracach. 4.5.2. Wykonawca najdalej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymogami, zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy/Podwykonawcy. 4.5.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych. 4.5.4. W przypadku niezastosowania się do obowiązków z pkt. 4.5.2., 4.5.3. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach