Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego”

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2783377 w. 23 , fax. 122 881 170
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
    ul. Piłsudskiego 105
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2783377 w. 23, fax. 122 881 170
    REGON: 12318259500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego” CZĘŚĆ I "Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych" CZĘŚĆ II "Zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni gastronomicznej” CZĘŚĆ III "Zakup wraz z dostawą i montażem pieca konwekcyjno –parowego z podstawką” CZĘŚĆ IV "Zakup wraz z dostawą automatycznego ekspresu do kawy” Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego z podziałem na 4 części. - Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji. - Wszystkie urządzenia, w odniesieniu do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat. - W celu usprawnienia odbioru przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na każdym opakowaniu informację o: nazwie produktu, jednostce miary i ilości, nazwie producenta. Odbiór dokonywany jest w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Zaleca się wcześniejsze ustalenie terminu dostawy w celu zabezpieczenia wjazdu Wykonawcy na teren Kampusu Wielickiego (miejsce postojowe) oraz dostępności pracowników Zamawiającego odpowiadających za odbiór przedmiotu umowy; - Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe przedmiotu zamówienia w ramach każdej części z zastrzeżeniem, że ewentualny montaż całości, ustawienie i podłączenie sprzętu, testowanie przedmiotu zamówienia i instruktaż użytkowników będzie dokonywany w ramach danej części zamówienia w jednym terminie. Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktur częściowych po zrealizowaniu dostawy wyłącznie wybranych elementów zamówienia w ramach realizowanej części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych realizowanych przez firmy kurierskie na adres Zamawiającego. - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych urządzeń w dni wolne od nauki szkolnej oraz poza godzinami 09.00 - 15.00. - Wykonawca musi dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem a w przypadku części III zamówienia dokonać jego montażu w budynku Zamawiającego. - Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik 2 do wzoru umowy oraz kosztorys ofertowy załącznik A1.1;A1.2;A1.3;A1.4 Zadanie ( część II,III i IV) realizowe jest ramach projektu nr RPMP.10.02.01-12-0241/16 „Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim." Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.21 Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) kosztorys ofertowy załącznik A1.1. A1.2, A1.3 A.1.4 dla część I* Części II* części III* części IV* c) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach