Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-347 Kraków, ul. Brożka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 269 15 05 , fax. 12 269 15 10
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
ul. Brożka 3
30-347 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 269 15 05, fax. 12 269 15 10
REGON: 35111808900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowieniapubliczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do ZTPO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i części szybkozużywających się, w podziale na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne części określa załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dostarczane części muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych wg następujących części: Część 1 – Części zamienne niezbędne do konserwacji trzech sztuk atomizerów, Część 2 – Łożyska samosmarne Część 3 – Części zamienne – łańcuchy do przenośników żużla, Część 4 – Części zamienne – części do suwnicy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 700,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy siedemset złotych 00/100). Dla części 1 – 3 200,00 zł Dla części 2 – 7 000,00 zł Dla części 3 – 7 000,00 zł Dla części 4 – 8 500,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: Pekao S.A. Numer konta: 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205 (IBAN: PL 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205, SWIFT: PKOPPLPW) powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu, w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wypełniony opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ – w zakresie właściwym dla części na które ofertę składa wykonawca. UWAGA: z uwagi na charakter dokumentów jako elementów oświadczenia woli wykonawcy nie podlegają one uzupełnieniu. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pras próżniowych pasmowych firmy DORST dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Dodano: 2024-03-20 - Zakup suwnicy dwudźwigarowej natorowej o udźwigu 2 ton wraz ze wspornikami i torowiskiem
Dodano: 2023-04-11 - Projekt, budowa i integracja dydaktyczno-demonstracyjnej linii przemysłowej - Linia 4.0 zgodnie z zadaniem nr 17 (Linia 4.0) w ramach projektu "REG - region uczący się" nr POWR.03.05.00-00-ZR28/18
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa specjalistycznych maszyn do obróbki mechanicznej do placówek szkolnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
Dodano: 2020-09-28 - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ CENTRALNEGO SYSTEMU TRANSPORTU I ZASYPU TWORZYWA
Dodano: 2020-05-18 - „Wyposażenie pracowni gastronomicznej”
Dodano: 2019-06-10 - Dostawa zgrzebeł odżużlacza wraz z łańcuchami do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
Dodano: 2019-05-21 - „Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego”
Dodano: 2019-01-31 - Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem
Dodano: 2018-12-31 - „Zakup wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego”
Dodano: 2018-11-14