Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Al. I. J. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
REGON: 32786000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych w tym między innymi: zestawów komputerowych, monitorów pakietów biurowych, słuchawek z mikrofonem, kamer komputerowych, komputerów poleasingowych, systemu wideokonferencyjnego, terminali, drukarek kodów, myszek, komputerów przenośnych do Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został sprecyzowany w załączniku nr 2 do siwz – opis przedmiotu zamówienia dla części I-III. Zamówienie jest podzielone na 3 części: a) Część 1 – Sprzęt komputerowy; b) Część 2 – Komputery poleasingowe; c) Część 3 – Sprzęt inwentaryzacyjny; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp a także podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a)-d) SIWZ, dotyczących podwykonawcy Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu b) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub, gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. c) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. W przypadku składania ofert w formie elektronicznej, pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia gminnej pracowni komputerowej w ramach konkursu grantowego miniPakt współf. przez UE w ramach EFRR,Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2014-2020, pakiet REACT-EU
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania pracowni multimedialnej w ramach realizacji projektu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu w ramach programu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” w gminie Miękinia
Dodano: 2023-11-22 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie (...)"-III postępowanie
Dodano: 2023-11-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa sprzętu VR i elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - stacje robocze.
Dodano: 2023-08-09 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-08-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-07-30