Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-243 Wrocław, Władysława Łokietka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Władysława Łokietka 11
50-243 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 006021747 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wosoz.ibip.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOZP) stanowi Załącznik nr 1A do SWZ. 4. Jeśli w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ, zostały wskazane w odniesieniu do niektórych komputerów, materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie/produkty, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty/technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i produktu/rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: - tej samej lub wyższej klasy, - tej samej lub dłuższej trwałości, - o tym samym poziomie estetyki urządzenia, - o parametrach technicznych komputerów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany komputer, sprzęt, urządzenie, produkt są/jest równoważny/e i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOZP) stanowi Załącznik nr 1B do SWZ. 4. Jeśli w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ, zostały wskazane w odniesieniu do niektórych komputerów, materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie/produkty, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty/technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i produktu/rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: - tej samej lub wyższej klasy, - tej samej lub dłuższej trwałości, - o tym samym poziomie estetyki urządzenia, - o parametrach technicznych komputerów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany komputer, sprzęt, urządzenie, produkt są/jest równoważny/e i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOZP) stanowi Załącznik nr 1C do SWZ. 4. Jeśli w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1C do SWZ, zostały wskazane w odniesieniu do niektórych komputerów, materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie/produkty, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i produkty/technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i produktu/rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: - tej samej lub wyższej klasy, - tej samej lub dłuższej trwałości, - o tym samym poziomie estetyki urządzenia, - o parametrach technicznych komputerów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy po stronie wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany komputer, sprzęt, urządzenie, produkt są/jest równoważny/e i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości:1) 5000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) – część I zamówienia,2) 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – część II zamówienia,3) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) – część III zamówienia,przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 76 1010 1674 0004 8813 9120 0000b. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:a. dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,b. gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:a. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,b. termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.8. W formularzu oferty należy wpisać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.9. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki dotyczące doświadczenia, tj.: wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej:1) Część I zamówienia: dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.Przez jedną dostawę zamawiający rozumie dostawę świadczoną w ramach jednej umowy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie: laptopy, komputery stacjonarne i monitory.Jeżeli dostawa, o której mowa w ww. warunku jest w trakcie wykonywania to na dzień złożenia oferty, część zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.2) Część II zamówienia: dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.Przez jedną dostawę zamawiający rozumie dostawę świadczoną w ramach jednej umowy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie: laptopy, komputery stacjonarne i monitory.Jeżeli dostawa, o której mowa w ww. warunku jest w trakcie wykonywania to na dzień złożenia oferty, część zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.3) Część III zamówienia: dwie dostawy oprogramowania komputerowego biurowego.Przez jedną dostawę zamawiający rozumie dostawę świadczoną w ramach jednej umowy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.Jeżeli dostawa, o której mowa w ww. warunku jest w trakcie wykonywania to na dzień złożenia oferty, część zrealizowanej dostawy nie może być mniejsza niż 70.000,00 zł.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy powyższe zastrzeżenie dotyczy również tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia gminnej pracowni komputerowej w ramach konkursu grantowego miniPakt współf. przez UE w ramach EFRR,Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2014-2020, pakiet REACT-EU
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania pracowni multimedialnej w ramach realizacji projektu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu w ramach programu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” w gminie Miękinia
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie (...)"-III postępowanie
Dodano: 2023-11-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa sprzętu VR i elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - stacje robocze.
Dodano: 2023-08-09 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-08-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-07-30 - Dostawa sprzętu IT, doposażenie serwerowni i zakup oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT wraz z przeszkoleniem pracowników (...) – postępowanie II
Dodano: 2023-07-28