Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów elektrycznych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „ Przebudowa pawilonu sportowego w Węży” - postępowanie 9/WMH/2017”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgkimkorfantow.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Zakład budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów elektrycznych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „ Przebudowa pawilonu sportowego w Węży” - postępowanie 9/WMH/2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem materiałów elektrycznych niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „ Przebudowa pawilonu sportowego w Węży” - postępowanie 9/WMH/2017”. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Złącze licznikowe, wnękowe, trójfazowe w obudowie izolacyjnej, wyposażone w tablicę licznikową do zabudowy licznika 3 – fazowego i zabezpieczenia przedlicznikowego trójfazowego przystosowane do plombowania w ilości 1 szt. 2. Tablica rozdzielcza wnękowa w obudowie izolacyjnej przystosowanej do zabudowy 3 podliczników 3 – fazowych o pojemności 4 x 12 modułów w ilości 1 szt. 3. Tablica rozdzielcza wnękowa typu RW o pojemności montażowej 3 x 12 modułów w ilości 2 szt. 4. Tablica rozdzielcza wnękowa typu RW o pojemności montażowej 2 x 12 modułów w ilości 1 szt. 5. Wyłącznik nadmiarowo - prądowy S – 303 40 A „ C” w ilości 1 szt. 6. Rozłącznik FRX 103 – 63 z wyzwalaczem w ilości 1 szt. 7. Przycisk p. poż. - natynkowy w ilości 1 szt. 8. Przepięciówka V 25 - ( B+C) 3 w ilości 1 szt. 9. Wyłącznik nadmiarowo - prądowy S – 303 25 A „ C” w ilości 3 szt . 10. Rozłącznik FRX 103 – 63 w ilości 3 szt. 11. Wyłącznik różnicowo - prądowy FI 25A – 30 mA w ilości 2 szt. 12. Wyłącznik różnicowo - prądowy FI 40 A – 30 mA w ilości 2 szt. 13. Wyłącznik różnicowo - prądowy P 302 – 25 – 30 - AC w ilości 1 szt. 14. Wyłącznik różnicowo - prądowy P 304 – 40 – 30 – A w ilości 1 szt. 15. Przepięciówka V 20- C/4 w ilości 1 szt . 16. Wyłącznik nadmiarowo - prądowy S – 301 10 A „ B” w ilości 16 szt. 17. Wyłącznik nadmiarowo - prądowy S - 301 16 A „ B” w ilości 4 szt. 18. Wyłącznik nadmiarowo - prądowy S - 301 20A „B” w ilości 4 szt. 19. Szyna łączeniowa widełkowa 3 P 63A 12 mm² S12 w ilości 2 szt. 20. Licznik kontrolny cyfrowy 3 – fazowy na szynę ( długość 7 modułów) w ilości 3 szt. 21. Oprawa ledowa, liniowa, podwójna bryzgoszczelna z kloszem długości 120 cm wyposażona w świetlówki ledowe T8 20 W barwa ciepła 3000K w ilości 17 kpl. 22. Oprawa plafoniera sufitowa, o stopniu ochrony co najmniej IP 44, wyposażona w żarówki ledowe 9 W, barwa ciepła 3000 K w ilości 13 kpl. 23. Oprawa ledowa ścienna, wyposażona w żarówki ledowe 9 W barwa ciepła 3000 K w ilości 6 szt. 24. Oprawa zewnętrzna sufitowa, ledowa z wbudowanym czujnkiem ruchu i wyłącznikiem zmierzchu o stopniu ochronnym co najmniej IP 44 wraz z żarówkami ledowymi 9 W, barwa zimna 6500 K w ilości 4 kpl. 25. Podświetlacz, ledowy zewnętrzny z wbudowanym czujnikiem ruchu i wyłącznikiem zmierzchowym o mocy 30W , barwa zimna 6500 K w ilości 2 kpl. 26. Wyłącznik jednobiegunowy do systemu ramkowego w ilości 13 szt. 27. Wyłącznik dwubiegunowy do systemu ramkowego w ilości 4 szt. 28. Gniazdo wtykowe z bolcem do systemu ramkowego w ilości 23 szt. 29. Wyłącznik schodowy do systemu ramkowego w ilości 2 szt. 30. Ramka podwójna pozioma w ilości 1 szt. 31. Ramka potrójna pozioma w ilości 1 szt. 32. Ramka pojedyncza w ilości 37 szt. 33. Drut do instalacji odgromowej Fe / Zn Ø 8 w ilości 140 mb 34. Uchwyt drutu do zastosowania na dach płaski z blachy trapezowej w ilości 130 szt. 35. Puszka kontrolna odgromowa w ilości 6 szt. 36. Zacisk krzyżowy w ilości 12 szt. 37. Zacisk do puszki kontrolnej do połączenia drutu z bednarką w ilości 6 szt. 2. Wszystkie materiały muszą być zgodne z opisem wskazanym w przedmiocie zamówienia a także każdy materiał musi posiadać deklarację zgodności oraz odpowiadać normie polskiej lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu w/w materiałów złej jakości. 3. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 4. Płatność za zakupione materiały elektryczne dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy każdego rodzaju zamawianego materiału o nie więcej niż 20 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 6. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 7. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu; 3. Dokumenty zgodnie z dyspozycją określoną w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów określonych w ust. 2 potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wyżej wymienione oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów. 7. W przypadku Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dla potrzeb niniejszego zamówienia publicznego niezbędne jest, aby członkowie konsorcjum wyznaczyli pełnomocnika, na którego przekazują swoje prawa w zakresie reprezentacji i możliwości zaciągania zobowiązań, do reprezentowania ich m. in. w zakresie: przygotowania, złożenia i podpisania w imieniu konsorcjum wspólnej oferty; prowadzenia spraw konsorcjum, w tym składania oświadczeń woli w imieniu konsorcjum (po wcześniejszej pisemnej akceptacji pozostałych członków); podpisania umowy z zamawiającym. Załączone do oferty pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej i powinno mieć formę pisemną. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą ustanowić pełnomocnikiem jednego z nich lub inną osobę (fizyczną lub prawną). Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie regulującej współpracę wykonawców lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. 9. Ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 10. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach