Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sidzina i Giełczyce w Gminie Skoroszyce Etap I – miejscowość Giełczyce i Sidzina (część druga) wraz z budową wodociągu do przysiółka sołectwa Stary Grodków

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36,
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sidzina i Giełczyce w Gminie Skoroszyce Etap I – miejscowość Giełczyce i Sidzina (część druga) wraz z budową wodociągu do przysiółka sołectwa Stary Grodków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Giełczyce i Sidzina (Etap I-część druga) oraz z budową sieci wodociągowej dla przysiółka Stary Grodków. a. Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni ścieków wraz z rurociągami tłocznymi i zasilaniem energetycznym dla obsługi budynków mieszkalnych, usługowo-handlowych oraz oświatowych, zlokalizowanych na terenie miejscowości Sidzina i Giełczyce gm. Skoroszyce, województwo opolskie, powiat nyski. gmina Skoroszyce, miejscowości Skoroszyce, Giełczyce, Sidzina. Planowane przedsięwzięcie obejmuje budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni ścieków wraz z rurociągami tłocznymi i zasilaniem energetycznym dla obsługi zabudowy mieszkaniowej i usługowej w miejscowościach Sidzina i Giełczyce.Odprowadzenie ścieków z terenu objętego opracowaniem przewidziano systemem mieszanym. Zakłada się, że inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach. W 1-szym etapie wykonane zostaną odcinki rurociągów tłocznych od przepompowni w miejscowości Sidzina poprzez przepompownię w miejscowości Giełczyce do oczyszczalni ścieków w Skoroszycach, Całość systemu w miejscowości Giełczyce i system grawitacyjno-ciśnieniowy w południowej części miejscowości Sidzina. W 2-gim etapie wykonana zostanie pozostała część systemu w miejscowości Sidzina. Sieć grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przewiduje się wykonać jako kanały z rur kanalizacyjnych z PVC, a przewody tłocznej kanalizacji sanitarnej projektuje się z ciśnieniowych przewodów z PE. Sieć kanalizacji sanitarnej została zaprojektowana kompleksowo w zakresie: grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków i rurociągów tłocznych, zasilania elektroenergetycznego przepompowni, wjazdów i zagospodarowania terenu przepompowni, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, skrzyżowań z przeszkodami. Zakres rzeczowy: rury kanalizacyjne DN/OD 630 mm - 40,03 mb , rury kanalizacyjne DN/OD 200 mm - 2.133,30 mb, rury kanalizacyjne DN/OD 160 mm- 771,76 mb, rury ciśnieniowe Dz 140 mm - 1.726,95 mb, rury ciśnieniowe Dz= 90 mm - 638,11 mb, rury ciśnieniowe Dz= 75 mm - 79,00 mb, rury ciśnieniowe Dz= 63 mm - 38,05 mb przepompownie sieciowe - 4 szt., przepompownie przydomowe - 2 szt. Część elektryczna obejmuje zakres wykonania robót branży elektrycznej dla realizacji przepompowni ścieków sanitarnych: PG-1 w m. Giełczyce; PS-6, PS-7, PS-8 w m. Sidzina oraz przepompowni przydomowych Pp-1 i Pp-2 w m. Sidzina Zakres rzeczowy: roboty przygotowawcze, wykonanie wykopu pod ułożenie proj. kabli, przebudowa istniejących kabli oświetlenia terenu, przestawienie istniejących słupów oświetleniowych, demontaż i montaż istniejących słupów oświetleniowych, montaż i podłączenie istniejących opraw oświetleniowych, instalacja szyny uziemiającej, Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis zakresu robót do wykonania zawiera przedmiar robót, który stanowi dokument pomocniczy. Objęty niniejszym postępowaniem zakres robót stanowi drugi etap inwestycji. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje również elementy już wykonane w pierwszym etapie. Dlatego też, szczegółowy zakres robót do wykonania w tym postępowaniu zawiera przedmiar robót. Termin wykonania w/w zadania 31.08.2018 r. b) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami i wybudowanie tej sieci na odcinku Stary Grodków- Chróścina w gminie Skoroszyce. W zakresie przedmiotu zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz wykonanie i przekazanie inwestorowi robót związanych z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz z podaniem kosztów z podziałem na: koszty projektowania i wykonawstwa oraz podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane. Przedmiotem zamówienia jest również obsługa geodezyjna, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem sieci w użytkowanie, inwentaryzacja powykonawcza oraz nadzór autorski projektanta. Inwestycja o charakterze liniowym przebiegać będzie przez tereny należące do wsi Chróścina oraz Stary Grodków w gm. Skoroszyce. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę budynków mieszkalnych w Starym Grodkowie nr 1, 2, 3, 3a, 5, 5d. W ramach inwestycji należy zaprojektować i wybudować: sieć wodociągową z rur z PEHD DN 110 mm , sieć wodociągową z rur z PE100RC DN 110 mm (przewiert sterowany), sieć wodociągową z rur z PEHD DN 90 mm (jako przyłącze do ADM Szamotuły), nawiertki pod przyłącza wodociągowe z rur PEHD DN 32 z zasuwą, studnię wodomierzową dla potrzeb dostawy wody ADM Szamotuły likwidację węzła w studni wodomierzowej na działce nr 843/7 w Chróścinie Nyskiej z połączeniem rurociągu przed i za węzłem wodomierzowym po likwidacji wodomierza, hydranty p.poż DN 80 mm na sieci DN 110 mm. Będącą przedmiotem zamówienia dokumentacja projektowa oraz wykonane roboty mają na celu dostawę wody do budynków mieszkalnych w Starym Grodkowie, czyli budowę przewodów wodociągowych DN 110 wraz z armaturą, studzienką wodomierzową i zabezpieczeniem p.poż. w postaci hydrantów umieszczonych na sieci. Przebieg sieci i przyłączy powinien zostać ustalony na etapie wykonywania dokumentacji projektowej i nie powinien znacznie odbiegać od ustalonego w załączniku graficznym do niniejszego opracowania. Zaprojektowana i wybudowana sieć powinna zabezpieczać dostawę wody do budynków mieszkalnych oraz spichlerzy na terenie ADM Szamotuły, w tym także do celów p.poż. Na terenie spichlerzy należy dokonać wcinki do istniejącej sieci PVC DN 90 mm, wyprowadzić sieć odcinkiem przewodu DN 110 mm z PE wzdłuż pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 401, następnie zgodnie z trasą wskazaną na załączniku graficznym należy sieć poprowadzić w kierunku przedmiotowej zabudowy mieszkalnej. Zaraz za miejscem wcinki, istniejącą sieć DN 90 mm na terenie ADM Szamotuły należy odciąć z wykonaniem zasilania odcinkiem przyłącza DN 90 mm poprzez nową studnię wodomierzową z wodomierzem sprzężonym dla przepływów p.poż. Od węzła wodomierzowego należy poprowadzić odcinek przewodu DN 90 mm, do połączenia z istniejącą siecią wodociągową ADM, przed pierwszym miejscem poboru wody od strony m. Chróścina. Założono, że wodomierze rejestrujące zużycie wody dla budynków mieszkalnych umieszczone zostaną w tych budynkach, w miejscach uzgodnionych z właścicielami i łatwo dostępnych dla odczytów. Dokumentacja projektowa wykonywana w ramach zamówienia ma obejmować nawiertki z zasuwą przyłącza, łącznie z węzłem wodomierzowym, zawierającym między innymi zawór antyskażeniowy. Z realizacji wyłączono przyłącza za wyjątkiem przyłącza do ADM Szamotuły, jednakże lokalizację nawiertak należy uzgodnić w miejscu optymalnym dla dalszego poprowadzenia przyłączy wodociągowych w kierunku budynków. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać likwidację węzła w studni wodomierzowej na działce nr 843/7 w Chróścinie Nyskiej z połączeniem rurociągu przed i za węzłem wodomierzowym po likwidacji węzła wodomierzowego. Oferta Wykonawcy ma zawierać koszty z odrębnym podaniem kosztu dokumentacji projektowej i wykonania przyłącza DN 90 mmm do ADM Szamotuły. Szczegółowe wymagana Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Termin wykonania dokumentacji projektowej: 30 listopada 2017 r. Termin wykonania budowy sieci wodociągowej: 31 marca 2018 r. 2. Wykonanie zadania obejmuje również: organizację i zagospodarowanie placu budowy, obsługę geodezyjna prowadzonych robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym wszystkie próby i sprawdzenia (sanepid), wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 3. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1) (art. 22a ust. 3 ustawy Pzp). 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. (art. 22a ust. 4 ustawy Pzp). 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, innego podmiotu, o którym mowa w pkt 1 powyżej nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust 1 ustawy Pzp. (art. 22a ust. 6 ustawy Pzp). UWAGA: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu i złoży w stosunku do tego (w szczególności ) pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej – oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia. 6. W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty – kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, ze inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. B 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A3 ppkt 1 składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej). UWAGA: W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach