Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 04-133 Warszawa, Łukowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)8496013
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
Łukowska 25
04-133 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22)8496013
REGON: 38037087000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zpow3.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 w Warszawie, w podziale na 90 części. Części obejmują następujący asortyment w podziale na lokalizacje: dostawa mięsa i wędlin, dostawa nabiału i przetworów mlecznych, dostawa artykułów spożywczych, dostawa mrożonek, dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, dostawa warzyw i owoców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Numer części Kwota wadium [zł]: 1. 100 2. 100 3. 80 4. 100 5. 100 6. 150 7. 100 8. 100 9. 100 10. 100 11. 100 12. 200 13. 100 14. 100 15. 100 16. 300 17. 300 18. 150 19. 300 20. 300 21. 300 22. 300 23. 300 24. 150 25. 200 26. 150 27. 300 28. 300 29. 300 30. 300 31. 350 32. 350 33. 200 34. 350 35. 350 36. 350 37. 350 38. 350 39. 250 40. 350 41. 300 42. 350 43. 350 44. 350 45. 350 46. 100 47. 100 48. 50 49. 100 50. 100 51. 100 52. 100 53. 100 54. 50 55. 100 56. 50 57. 100 58. 100 59. 100 60. 100 61. 100 62. 100 63. 50 64. 100 65. 100 66. 100 67. 100 68. 100 69. 50 70. 100 71. 50 72. 100 73. 100 74. 100 75. 100 76. 250 77. 250 78. 150 79. 250 80. 250 81. 250 82. 250 83. 250 84. 200 85. 250 86. 200 87. 250 88. 250 89. 250 90. 250 2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, dla każdej części zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie, Gmina Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2024-05-17 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA 2024 R. - II DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 154 w WARSZAWIE
Dodano: 2024-05-02 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 ‘Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-04-25 - DOSTAWA: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PRODUKTÓW ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW I SOKÓW, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH I ART. SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr141 im. majora Henryka Sucharskiego w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa artykułów spożywczych (ZP-31/2024)
Dodano: 2024-03-19 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Płochocinie, Gmina Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 „Magiczny Ogród” w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2024-03-06 - PIECZYWO I WYR. CUKIERNICZE, MLEKO I PROD. MLECZNE, RYBY ŚWIEŻE I MROŻONE, PROD. ZBOŻOWE, JAJA, TŁUSZCZE, WODA, NAPOJE, SOKI, WYROB. GARMAŻERYJNE, ART. ŻYWNOŚCIOWYCH, WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE I MROŻONE
Dodano: 2024-02-29