Przetargi.pl
Zakup urządzenia medycznego - zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodków CPAP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 626 100 , fax. 632 720 850
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poniatowskiego 25
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 626 100, fax. 632 720 850
    REGON: 30855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup urządzenia medycznego - zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodków CPAP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia medycznego – zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u nowordków metodą nCPAP dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie niezbędnego instruktażu w zakresie obsługi wyznaczonemu personelowi. 3. Wymagania, jakie musi spełniać urządzenie w zakresie parametrów technicznych ich funkcji, rodzaju zawierają „Wymagania i parametry techniczne”- załącznik nr 2 4. Oferowany sprzęt winien spełniać wymagania przewidziane Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 211). 5. Oferowane urządzenie medyczne musi być fabrycznie nowe, nieużytkowane, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji. 6. Warunki płatności: płatność rozłożona na 10 równych rat płatnych co miesiąc 7. Urządzenie posiada gwarancję: minimalna gwarancja – 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, beż żadnych dodatkowych instalacji i zakupów inwestycyjnych z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych. 9. Zamawiający wymaga, aby autoryzowany serwis zaoferowanego aparatu znajdował się na terytorium Polski. 10. Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym przeprowadzenie nieodpłatnych przeglądów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Serwis urządzenia winien być wykonany przez wytwórcę lub wskazanego autoryzowanego przedstawiciela. 11. W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamówienie nie wymaga szczegółowych kompetencji i uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA, 2. Wymagane parametry techniczne, 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 5. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach