Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie Uczelnia Państwowa ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Wyszyńskiego 38
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie Uczelnia Państwowa
Wyszyńskiego 38
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
REGON: 634603839 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-gniezno.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie - aparatura medyczne, stoły krzesła, zestaw konferencyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) w zakresie warunku zdolności technicznejW zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum 1 dostawę wykonanej lub wykonywanej w zakresie: - sprzętu medycznego lub wyrobów medycznych (dotyczy części 1,2,3,4,5), o wartości brutto minimum: 450.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane. Wykaz dostaw przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.UWAGA:- przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych dostaw w ramach jednej umowy- przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy- w przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacjiW przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.b) w zakresie warunku zdolności zawodowejZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej”
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i dostawa aparatu USG z wyposażeniem dla ZZOZ w Czarnkowie
Dodano: 2024-04-26 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego do pracowni endoskopii
Dodano: 2024-04-03 - „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego - zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
Dodano: 2023-12-14