Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, sportowa 66
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji
sportowa 66
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
REGON: 010748423 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://nosir.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup trybun składanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup trybun składanych.2. Oferowane trybuny muszą być fabrycznie nowe, kompletne i po dostawie będą gotowe do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.3. Podstawowe wymagania:• ilość siedzisk: min 320,• długość ściany hali do zabudowy: min 24 m,• głębokość po złożeniu: max 130 cm,• głębokość po całkowitym wysunięciu: max: 650 cm,• ilość rzędów siedzisk: 8• wysuwanie częściowe segmentów: na 4 rzędy siedzisk• wysuwanie tylko segmentu środkowego: częściowe i na pełną głębokość,• malowanie konstrukcji: RAL 7035-popielaty,• malowanie siedzisk: RAL 5010-niebieski,• podesty wykonane ze materiału antypoślizgowego w kolorze ciemnego grafitu,• panele przednie w kolorze jasnoszarym,• możliwość wysuwania poszczególnych segmentów przez 2 osoby max,• certyfikat niepalności siedzisk,• serwis gwarancyjny: min 24 miesiące od odbioru końcowego,• przeszkolenie obsługi i dostarczenie Zamawiającemu dokumentów instrukcyjnych i gwarancyjnych.4. Wykonawca dostarczy trybuny do siedziby Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,2.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,2.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonują) co najmniej jedną dostawę trybun składanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18 - Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-08-13