Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 02-362 Warszawa, Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000861593 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych foteli biurowych do oddziałów Zamawiającego, zgodnie z wykazem lokalizacji, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym odpowiednio dla części od 1 i 2, Załącznik nr 6.1 do SWZ.Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych, mebli pracowniczych i krzeseł konferencyjnych do oddziałów Zamawiającego, zgodnie z wykazem lokalizacji, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym / Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym odpowiednio dla części od 1 i 2, Załącznik nr 6.2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:w części 1 – 4 500,00 zł brutto;w części 2 – 5 000,00 zł brutto.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1pkt 14) ustawy PzpInformacje dotyczące wadium szczegółowo opisane są w SWZ:ROZDZIAŁ XV – WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis spełnienia warunkua) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:- co najmniej jedną dostawę krzeseł biurowych, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto – warunek dla części 1;- co najmniej jedną dostawę wyposażenia meblowego, na kwotę 150 000,00 zł brutto – warunek dla części 2,- zbliżonych rodzajem do przedmiotu zamówienia określonego w danej części, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.Uwaga:− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane;− W przypadku dostaw nadal wykonywanych, należy podać wartość dostaw zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert; − W przypadku gdy wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu / umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić każde zamówienie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lit. a);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18 - Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-08-13