Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8271942 , fax. 043 8275452
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 7 7
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8271942, fax. 043 8275452
REGON: 00112964100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup stołów operacyjnych, lamp operacyjnych , sprzetu monitorującego, bieżni do prób wysiłkowych, systemu Holtera, ciemni do wywoływania zdjęć RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup 3 szt.stołów operacyjnych, 6 szt. lamp operacyjnych , 4 szt. sprzętu monitorującego, bieżni do prób wysiłkowych, systemu Holtera, ciemni do wywoływania zdjęć RTG - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wyrażą zgodę na minimalny 30 dniowy termin płatności przelewem 6. Wyrażą zgodę na dostawę przedmiotu zamówienia w terminie do 26.06.2009 r 7. Wyrażą zgodę na gwarancję przez okres 24 m-cy. 8. Posiadają na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę -osoby upoważnioną- upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Deklarację zgodności CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na oferowany sprzęt medyczny. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stołu operacyjnego oraz aparatów do znieczulenia
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa stołów i lamp operacyjnych z podziałem na 2 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/49/2015 w ramach projektu pn: Dosprzętowienie komórek organizacyjnych WSSz im. M. Pirogowa w Łodzi w niezbędny sprzęt - etap II
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa stołu operacyjnego dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej i Oddziału Onkologii
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa stołu operacyjnego do Szpitala Zakładu Karnego Nr 2 w łodzi
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa stołu operacyjnego ortopedycznego z wyposażeniem
Dodano: 2013-11-15 - DOSTAWA STOŁU OPERACYJNEGO DLA POODDZIAŁU UROLOGICZNEGO oraz STOŁU OPERACYJNEGO DLA ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWEJ I ORTOPEDII
Dodano: 2013-05-27 - DOSTAWA STOŁU OPERACYJNEGO DO CIĘĆ CESARSKICH oraz STOŁU OPERACYJNEGO OGÓLNOCHIRURGICZNEGO
Dodano: 2013-02-19 - Zakup: 1. Część 1 - fotela do zabiegów w znieczuleniu miejscowym 2. Część 2 - zestawu do endoskopowych operacji nosa, zatok i krtani z wizualizacją tych zabiegów dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2012-11-28 - dostawa sprzętu medycznego; IZP.271.30.2012
Dodano: 2012-11-14 - PZOZ.DZP.PN.280.3-57/2012 UNIWERSALNY STÓŁ OPERACYJNY
Dodano: 2012-10-11