Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka.

Leśnictwo Miejskie - Łódź ogłasza przetarg

  • Adres: 91-509 Łódź, ul. Łagiewnicka 305
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6590249 , fax. 042 6590077
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśnictwo Miejskie - Łódź
    ul. Łagiewnicka 305 305
    91-509 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6590249, fax. 042 6590077
    REGON: 47085052700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.las.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa ścieżek rowerowych w lasach komunalnych Lublinka polegająca na remoncie nawierzchni istniejących ścieżek i dróg gruntowych na długości 5 308,45 mb. Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowo-wykonawczej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego nr 1/09 z dnia 19 maja 2009r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2 - roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium, w wysokości: 5 000,00 zł. Terminy wnoszenia wadium w zależności od formy wadium: - środki pieniężne - do dnia 9 czerwca 2009 r. do godziny 10.00 włącznie - przelew na rachunek bankowy Leśnictwa nr 23 1560 0013 2026 0003 5187 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. - inne formy wadium określone w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - do dnia 9 czerwca 2009 r. do godziny 10.00 w kasie Leśnictwa (leśniczówka). Jeśli wadium wniesione zostanie w formie gwarancji lub poręczenia, z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Gwarancja bądź poręczenie muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy biorący udział w prowadzonym postępowaniu zobowiązani są do spełnienia ogólnych warunków wynikających z Prawa zamówień publicznych, a w szczególności wynikających z postanowień art. 22 i 24. 2. Za wykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców, którzy wykonywali w ostatnich pięciu latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu lub przebudowy dróg lub ścieżek o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię ulepszoną o wartości minimum 300 000 zł brutto każda i prace te zostały wykonane należycie oraz dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót lub majstra posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej. 3. Za wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców dysponujących lub którzy będą dysponować pojazdami i sprzętem w ilości nie mniejszej niż: a) koparko-spycharka 0,15 m3 - 1 szt., b) walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt., c) walec wibracyjny samojezdny 2,5 t - 1 szt., d) samochód dostawczy - 1 szt., e) samochód samowyładowczy do 5 t. - 1 szt. 3.1. Za dysponowanie pojazdami i sprzętem uznaje się ich własność bądź posiadanie udokumentowane umowami z właścicielem, upoważniającymi do wykorzystywania pojazdów i sprzętu w celach zarobkowych. 4. Za wykonawców znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający uznawał będzie wykonawców posiadających polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych musi dotyczyć okresu co najmniej do 30 września 2009 r., a wartość ubezpieczenia deliktowego nie może być niższa niż 100 000 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie obowiązek posiadania polisy o podanej wartości minimalnej dotyczy każdego z nich). W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia upływał będzie przed 30 września 2009 r. wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie woli w zakresie zawarcia polisy na okres nieobjęty polisą, przy zachowaniu wymogu wartości ubezpieczenia deliktowego nie niższego niż 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a także: 1.2. Dokumentów określonych w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U.2006.87.605 ze zm). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1 ppkt 1), wykonawca wykazał pojazdy i sprzęt, którymi będzie dysponował, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w zakresie wykonywania drogowych robót budowlanych. W odniesieniu do kierownika robót lub majstra należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1. ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W odniesieniu do kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu lub przebudowy dróg lub ścieżek o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię ulepszoną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. Za dokumenty potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę roboty, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 5), zostały wykonane należycie zamawiający będzie uznawał referencje lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę prac, z których wynikało będzie, że usługi te wykonane zostały należycie tj. terminowo i bez zastrzeżeń. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 4.1. Oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W przypadku spółek cywilnych wraz z ofertą należy złożyć umowę spółki cywilnej. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo udzielone jednemu z nich do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W odniesieniu do wykonawców występujących wspólnie, obowiązek przedłożenia dokumentów, o których mowa w punktach 1.2. oraz pkt 4.2 dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wykonawcy przedkładają wspólnie. 8. Żądane dokumenty: zaświadczenia i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty: - w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela lub osobę pisemnie przez niego upoważnioną (pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku spółki, spółdzielni lub przedsiębiorstwa państwowego - zgodnie z zapisem znajdującym się w umowie, rejestrze lub upoważnieniu (stosowny dokument należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - zgodnie z pełnomocnictwem do reprezentowania wykonawców - vide pkt 6. 9. W przypadku, gdy którykolwiek z żądanych dokumentów, zaświadczeń lub oświadczeń nie ma odniesienia do sytuacji prawnej oferenta - niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach ich braku. 10. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności wykazów, oświadczeń i zaświadczeń złożonych przez wykonawcę z ofertą lub w toku postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.las.lodz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach