Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41902 Bytom, ul. Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 283 15 48, 887070510
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
ul. Karola Miarki 10
41902 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 283 15 48, 887070510
REGON: 24351200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.bytom.bip-gov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.3 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – OSI RPO WSL 2014-2020. 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. 1) Sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych 2) sprzęt do pracowni porządkowej 3) sprzęt do pracowni gastronomicznej 4) sprzęt do pracowni remontowo-porządkowej 5) sprzęt do pracowni krawiecko-rękodzielniczej 1. SPRZĘT DO PRACOWNI KONSERWACJI I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: kosiarkę spalinową, pilarkę spalinową, kosy spalinowe, glebogryzarkę spalinową, nożyce spalinowe, walec do trawy, dmuchawę spalinową oraz drobny sprzęt 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 13 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 12 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin. 2. SPRZĘT DO PRACOWNI PORZĄDKOWEJ 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: szorowarki jednotarczowe oraz drobny sprzęt 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 14 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 12 do siwz. 4) Wymagana minimalna gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin. 3. SPRZĘT DO PRACOWNI GASTRONOMICZNEJ 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: mikser spiralny, waga, krajalnica oraz drobny sprzęt 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 15 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 12 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin. 4. SPRZĘT DO PRACOWNI REMONTOWO-PORZĄDKOWEJ 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: młotowiertarka, wyrzynarka, szlifierka oraz drobny sprzęt 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 16 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 12 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin. 5. SPRZĘT DO PRACOWNI KRAWIECKO-RĘKODZIELNICZEJ 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: maszyny do szycia oraz drobny sprzęt 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 17 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 12 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin. 6. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia powołano normy i podobne dokumenty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać, że dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 8. Termin wykonania zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy wynosi do 20 dni dla każdej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty dotyczącego części, na którą składana jest oferta: sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych – załącznik nr 1 do siwz sprzęt do pracowni porządkowej – załącznik nr 2 do siwz sprzęt do pracowni gastronomicznej – załącznik nr 3 do siwz sprzęt do pracowni remontowo-porządkowej – załącznik nr 4 do siwz sprzęt do pracowni krawiecko-rękodzielniczej – załącznik nr 5 do siwz 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 6 do siwz. oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 8 siwz. Wystarczające będzie poinformowanie zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty. Ponadto 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30