Przetargi.pl
Zakup paliw na potrzeby Gminy Rusinów

Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
    Żeromskiego 4
    26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
    REGON: 54534300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw na potrzeby Gminy Rusinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów w 2019 roku tj. kupno benzyny bezołowiowej Pb 95 dla środków transportowo- sprzętowych, kupno oleju napędowego dla środków transportowo – sprzętowych w szacunkowych ilościach: a) benzyna bezołowiowej Pb 95 – 700 litrów; b) oleju napędowego – 35 000 litrów, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w pkt 3.2., bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 427) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U 2015 r., poz.1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 4. Zakup paliw płynnych polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy znajdującej się w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego: Rusinów, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką lub krajową). 5. Zaopatrzenie w produkty określone w przedmiocie zamówienia w pkt 3.1. odbywać się może we wszystkie dni w poszczególnych miesiącach roku 2019. 6. Odbiór towarów odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę WZ zawierającą w szczególności: datę i godzinę tankowania, rodzaj pobranego paliwa, ilość zatankowanego paliwa, markę i nr rejestracyjny pojazdu/markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej. 7. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawianych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 8. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. 9. W dni ustawowo wolne od pracy, w niedzielę i święta oraz w okresie prowadzenia przez Zamawiającego „Akcji Zima” oraz „Akcji Strażackich”, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu na żądanie sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno – użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art.29 ust.3 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 755).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzić wg wzorów druków stanowiących odpowiednio załącznik nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji i dostarczyć w ciągu 3 dni od otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach