Przetargi.pl
Dostawy oleju napędowego do urządzenia do dystrybucji oleju napędowego w łącznej ilości do 30.000 (trzydzieści tysięcy) dm3 w 2024r.”

Gmina Łyse ogłasza przetarg

  • Adres: 07-437 Łyse, Ostrołęcka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 29 77 25 003 , fax. +48 29 77 25 003 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
    Ostrołęcka 2
    07-437 Łyse, woj. mazowieckie
    tel. +48 29 77 25 003, fax. +48 29 77 25 003 w. 41
    REGON: 550668172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju napędowego do urządzenia do dystrybucji oleju napędowego w łącznej ilości do 30.000 (trzydzieści tysięcy) dm3 w 2024r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego o parametrach zgodnych z normą PN-EN 590:2022-08 w ilości - 30.000 (trzydzieści tysięcy) dm3.5.2. Zamawiający podał maksymalną ilość planowanych dostaw oleju napędowego. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z odbioru maksymalnie do 50 % zamawianego paliwa bez podawania przyczyn oraz bez prawa do dodatkowych roszczeń ze strony wykonawcy realizującego zamówienie. 5.4. Dostawy maja być realizowane do zbiorczego dystrybutora oleju napędowego o pojemności 5000 dm3, stanowiącego własność Zamawiającego, znajdującego się na terenie miejscowości Łyse – ul. Chętnika 31 (oczyszczalnia ścieków), z zachowaniem wszelkich wymogów ochrony środowiska oraz przepisów BHP.5.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV - 09134100-8 olej napędowy.5.6. Wymagania stawiane Wykonawcy:5.6.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.6.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.5.6.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.6.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.6.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.6.6. Sukcesywna dostawa będzie realizowana bezpośrednio do urządzenia do dystrybucji oleju napędowego w przewidywanych jednorazowych dostawach w ilości od 2 000 do 5 000 dm3 na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. Wraz z każdą dostawą winno być dostarczone świadectwo jakości dostarczonej partii paliwa.5.6.7. Paliwo musi spełniać wymagania norm. Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). Za szkody powstałe na skutek nieodpowiedniej jakości dostarczanego paliwa odpowiada wykonawca, który jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych ze szkodami powstałymi na skutek wadliwości dostarczanego paliwa.5.6.8. Rozliczenia wielkości dostaw oraz płatności będą każdorazowo opierane o przeliczeniową objętość dostawy paliwa o temperaturze 15 stopni Celsjusza.5.7. Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, stosownie do treści art. 441 ust. 1 ustawy Pzp; dopuszcza możliwość 50% zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia.5.8. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż z fakturą.5.9. Wymienione dostawy obejmują pełny zakres t.j. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. 5.10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.5.11. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.5.12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lubsprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy pzp.5.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Uzasadnienie: Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i jeden rodzaj dostaw. Przedmiotowe zamówienie polega bowiem na dostawie jednego towaru. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek dodatkowej koordynacji dostaw przez różnych wykonawców realizujących dostawę poszczególnych części zamówienia5.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5.15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.5.16. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.5.17. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.5.18. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.5.19. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5.20. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).17.2. Wadium może być wniesione w formie, o której mowa w art. 97 ust. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.17.3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, Oddział w Łysych numer rachunku 47 8920 0001 0017 5362 2000 0050 z dopiskiem na przelewie: „Wadium-Dostawy oleju napędowego do urządzenia do dystrybucji oleju napędowego w łącznej ilości do 30.000 (trzydzieści tysięcy) dm3 w 2024r.”. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego.Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.17.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.17.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.17.6. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.17.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.17.8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawy oleju napędowego do urządzenia do dystrybucji oleju napędowego w łącznej ilości do 30.000 (trzydzieści tysięcy) dm3 w 2023r.”.17.9. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.17.10. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.17.11. Na podstawie art. 450 ust. 4 Pzp w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.17.12. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.17.13. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.14.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.14.4. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW14.4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 14.2 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.14.4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.14.4.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 14.4.2. potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.14.4.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.14.4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.14.4.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.14.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.14.6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach