Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-693 Poznań, ul. Trójpole
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
ul. Trójpole 21
61-693 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8274500, 8274588, fax. 618 226 420
REGON: 48184240000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1 Zakup monitora, drukarek, projektora • Monitor typ 4 -WERSJA 1 -2020/2 - do 27 cali – w ilości szt. 59, okres gwarancji – 60 miesięcy; • Drukarka typ 7 -2020/2 - do drukowania okładek akt – w ilości szt. 39, okres gwarancji – 36 miesiące; • Projektor typ 1 -2020/2 -standardowy – w ilości szt. 3, okres gwarancji – 24 miesiące. Część 2 Zakup pamięci masowych Pamięć masowa typ 2 -2020/2 -NAS RACK – w ilości szt. 6, okres gwarancji – 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Cena jednostkowa na w/w sprzęt komputerowy w zakresie części 1 musi być niższa od 10 000,00 złotych brutto. Wynika to z posiadanego w paragrafie klasyfikacji budżetowej: 4210 limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego, zaoferowanie produktu o cenie jednostkowej wyższej lub równej 10 000,00 zł brutto skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu “Aktywna tablica” dla 3 szkół z terenu Miasta Leszna
Dodano: 2021-01-25 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
Dodano: 2020-05-05 - Dostawa Sprzętu Informatycznego do Straży Miejskiej Miasta Poznania
Dodano: 2019-06-05 - Zakup projektora i urządzeń peryferyjnych do urzędu gminy w Suchym Lesie
Dodano: 2018-12-04 - Dostawa tonerów oraz akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Dodano: 2018-11-09 - Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych,urządzeń drukujących
Dodano: 2018-11-07 - Dostawa infokiosku i biletomatu dla węzła przesiadkowego w Złotnikach, gmina Suchy Las
Dodano: 2018-09-25 - Dostawa infokiosku i biletomatu dla węzła przesiadkowego w Złotnikach, gmina Suchy Las
Dodano: 2018-09-11 - Dostawa komputerów, monitorów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki, serwera komputerowego, projektora multimedialnego oraz oprogramowania Microsoft Office
Dodano: 2017-11-20 - Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS, urządzeń drukujących, baterii i akumulatorów do sprzętu elektronicznego
Dodano: 2017-07-25