Przetargi.pl
Dostawa tonerów oraz akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów oraz akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa tonerów Tonery (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego-całość tej części zamówienia): Toner do drukarki HP 85A (CE285A), czarny, wydajność min. 1600 stron, oryginalny lub równoważny-1 szt. Toner do drukarki HP 12A (Q2612A), czarny, wydajność min. 2 000 stron, oryginalny lub równoważny- 2 szt. Toner do drukarki Kyocera TK-3150 (1T02NX0NL0), czarny, wydajność min. 14 500 stron, oryginalny lub równoważny - 2 szt. Toner do drukarki Brother oryginalny TN-1030 (TN1030), czarny, wydajność min. 1 000 stron, oryginalny lub równoważny -1 szt. a) Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. b) W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego tonery spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Przez toner równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż te wyprodukowane przez producenta drukarki oraz: fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z  tonerem, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem. d) Dostarczone tonery muszą posiadać, na opakowaniach zewnętrznych: informację o producencie, nazwę (symbol) materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, wskazanie urządzenia/urządzeń do jakiego/jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. e) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych tonerów. f) W przypadku dostarczenia tonerów, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. g) W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w ppkt f) przekroczy 7 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności na koszt Wykonawcy. h) W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia drukującego z przyczyn, o których mowa w ppkt f) (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych. i) W przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania urządzeń w budynku, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. UWAGA. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych tonerów leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wymagane jest dołączenie przez Wykonawcę do oferty stosownych dokumentów potwierdzających ich równoważność. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa akcesoriów i sprzętu komputerowego zakresie: Mysz bezprzewodowa- 7 szt. (Biuro Rady- 4 szt. , Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 3 szt.) Typ Fabrycznie nowy Łączność Bezprzewodowa Sensor Optyczny Liczba przycisków 3 Rolka przewijania Tak Interfejs USB Zasięg Min. 8 m Rodzaj baterii Wymienna, AA Kolor Czarny / Srebrny Długość Do 100 mm Szerokość Do 60 mm Wysokość Do 40 mm Waga Do 100 g Gwarancja Minimum 24 miesiące Klawiatura bezprzewodowa- 3 szt. (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 3szt.) Typ Fabrycznie nowy Łączność Bezprzewodowa Przyciski Membranowe Ergonomiczny kształt Tak Interfejs USB Zasięg Min. 10 m Rodzaj baterii Wymienna, AA Kolor Czarny / Srebrny Waga Do 100 g Gwarancja Minimum 24 miesiące Słuchawki- 1 szt. Biuro Rady Typ Fabrycznie nowe Rodzaj Nauszne Komunikacja z urządzeniem Przewodowa Długość przewodu Min. 3 m Złącze 1 x 3.5 mm mini-jack adapter Jack 6.3 mm Typ głośnika Dynamiczny Pasmo przenoszenia 15 – 23 000 Hz Dynamika głośników 98 dB Impedancja głośników 32 Ohm Dodatkowe cechy Regulowany pałąk, nauszniki z możliwością obrotu o 90 stopni, ultra-miękkie wykładziny nauszników Gwarancja Minimum 24 miesiące Pendrive-29 szt. (Biuro Rady- 4 szt., Wydział Finansów-9 szt., Wydział Budżetu i Analiz Finansowych- 6 szt., Zespół Gospodarczy- 10 szt.) Typ Fabrycznie nowy Interfejs Min. USB 3.0 Pojemność Min. 32 GB Maks. Prędkość zapisu 15 MB/s Maks. Prędkość odczytu 100 MB/s Gwarancja Minimum 60 miesięcy Urządzenie wielofunkcyjne: kserokopiarka, drukarka, skaner wraz z tonerem- 1 szt. (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 1 szt.) Lp. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne 1 Typ- Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne - sprzęt jednorodny, oznakowany indywidualnym numerem seryjnym. 2 Rodzaj Monochromatyczna 3 Technologia druku Laserowa 4 Maksymalny rozmiar nośnika A4 5 Druk dwustronny [dupleks] Tak 6 Jakość druku (min. rozdzielczość) 1200 x 1200 dpi 7 Maksymalne obciążenie 100000 str./mies. 8 Maks. szybkość druku mono 45 str./min. 9 Interfejs Ethernet 10/100/1000 Mbps, Usb 2.0, Wi-Fi 10 Pojemność podajnika papieru 350 szt. 11 Gramatura papieru 60 – 163 g/m2 12 Praca w sieci [serwer wydruku] Tak 13 Typ skanera Płaski i automatyczny podajnik dokumentów (ADF) 14 Rozdzielczość skanera 600 dpi 15 Rozdzielczość kopiarki 600 x 600 dpi 16 Pojemność pamięci faksu 200 str. 17 Szybkość transmisji faksu 33.6 kbps 18 Zainstalowane opcje Automatyczny podajnik dokumentów (50 arkuszy) 19 Gwarancja Minimum 24 miesiące a) Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. b) W przypadku zaoferowania akcesoriów i sprzętu komputerowego równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego akcesoria i sprzęt komputerowy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych tonerów leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wymagane jest dołączenie przez Wykonawcę do oferty stosownych dokumentów potwierdzających ich równoważność. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowego dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Zespół ds. Obsługi Informatycznej, w terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie jednakże nie dłuższym niż 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Dostarczane tonery i/lub akcesoria i sprzęt komputerowy muszą być opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie/płatność za dostarczone tonery i/lub akcesoria i sprzęt komputerowy nastąpi na podstawie faktur wystawionych oddzielnie dla poszczególnych Wydziałów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, wg. wskazań Zamawiającego. Należność zostanie przelana na konto Wykonawcy wskazane w fakturach w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur, do Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Biuro Obsługi Interesant (parter budynku). Zapłata nastąpi w dniu obciążenia konta bankowego Zamawiającego. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją umowy prowadził będzie Zespół ds. Obsługi Informatycznej. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone akcesoria i sprzęt komputerowy na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany dostarczonych tonerów i/lub akcesoriów i sprzętu komputerowego na nowy w przypadku dostarczenia wadliwych egzemplarzy, w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego; w uzasadnionych przypadkach termin ten może być wydłużony po uzgodnieniach z Zamawiającym, jednak nie może być dłuższy niż 14 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymogu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo, wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach