Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie i rozładunek) fabrycznie nowych, oryginalnych lub produktów równoważnych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych (w opakowaniu tekturowym), nie noszących śladów otwierania ani uszkodzeń materiałów eksploatacyjnych do drukarek, określonych w załączniku nr 4 do siwz. 2. Wykonawca w ramach realizacji nin. zamówienia zobowiązany będzie również do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ich utylizacji. 3. Miejscem dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbioru materiałów zużytych będzie pomieszczenie w budynku Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Smolenia 35 pokój nr 126 I piętro (w budynku brak windy). 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry, za wyjątkiem poz. 47, 57 i 99 załącznika nr 4 do siwz. Przez produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (wykonany z elementów, które nie są bezprawnym odwzorowaniem elementów tonerów/atramentów/taśm oryginalnych producentów drukarek, lub z pełno-wartościowych komponentów z odzysku nie noszących śladów uszkodzenia), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (odpowiednio wydajność, pojemność, objętość, trwałość, chip elektroniczny) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5. Zaoferowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. pozwalać na wykorzystywanie wszystkich możliwości technicznych urządzenia oferowanych przez producenta oraz pełne monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu (jeśli urządzenie taką funkcję posiada). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, muszą spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe. 6. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta drukarki. 7. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 8. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów nie spełnia parametrów towaru oryginalnego, Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy , wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (zgłoszenie dokonane zostanie – wg wyboru Zamawiającego – pisemnie, fax-em lub drogą elektroniczną). 9. W przypadku usterki wywołanej przez zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązany zostanie do pokrycia kosztów serwisowania (naprawy) urządzenia drukującego, a w przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia, wymiany sprzętu na nowy, co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną lub przesłaną drogą elektroniczną bądź fax-em opinię serwisu drukarek, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę serwisową nt. przyczyn jej uszkodzenia. Wymiana sprzętu na nowy winna nastąpić w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia powiadomienia Wykonawcy o konieczności jego zakupu, dokonanego – wg wyboru Zamawiającego - pismem, fax-em lub drogą elektroniczną. W przypadku bezskutecznego upływu powyższego terminu nowy sprzęt zostanie zakupiony przez Zamawiającego, a Wykonawca zostanie obciążony jego kosztami. Powyższe zapisy odnoszą się również do urządzeń drukujących objętych gwarancją producenta, bądź gwarancją serwisową. 10. Materiały eksploatacyjne winny być umieszczone w oryginalnym opakowaniu (opakowaniu tekturowym) producenta materiałów eksploatacyjnych opatrzonym etykietką zawierającą numer katalogowy, termin przydatności i listę kompatybilności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta materiałów eksploatacyjnych). 11. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznego okresu gwarancji na materiały eksploatacyjne liczone od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych winien wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu dożywotnią gwarancję na jakość druku materiałów eksploatacyjnych. 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi na wykonaną dostawę materiałów eksploatacyjnych, liczoną od dnia zakończenia realizacji umowy. Przepisy Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio. 15. Termin przydatności winien być podany na opakowaniu przez producenta lub wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić, poprzez złożenie (na wezwanie Zamawiającego) opisu oferowanych materiałów eksploatacyjnych, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (wykonawca winien wskazać symbol katalogowy producenta materiału eksploatacyjnego do danego typu drukarki). Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 17. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin dostawy jednostkowej do siedziby Zamawiającego wynoszący maksymalnie 7 dni roboczych (vide: § 7 ust. 3 postanowień umownych). 18. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz sposób jego realizacji określono w postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 3 do siwz. 19.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek - wadium”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 – pok. nr 301 lub wraz z ofertą. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gminę Bytom reprezentowaną przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela),w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 8. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty wraz z formularzem cenowym, stanowiącym jego integralną część - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczeń, o których mowa odpowiednio w cz.VI pkt 1, 2 i 3 siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokumentu, o którym mowa w cz. V pkt 5 siwz, zawierającego informacje określone w załączniku nr 5 do siwz ; 2.Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach