Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 434 280 , fax. 438 434 263
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Pl. Kazimierza Wielkiego 2
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 434 280, fax. 438 434 263
REGON: 73093489000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż windy budynku Zespołu Szkół nr 1 w Wieluniu w celu dostosowania placówki edukacyjnej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową trwałą lub czasową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie i montażu windy budynku Zespołu Szkół nr 1 w Wieluniu w celu dostosowania placówki edukacyjnej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową trwałą lub czasową (ob.kat.IX) na dz.nr 132/1 obręb 6 miasto Wieluń, objęta dofinansowaniem ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt badania odbiorcze windy przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zrealizuje uwagi i zalecenia UDT wymienione w protokołach z tego badania, a także uzyska stosowną decyzję UDT zezwalającą na eksploatację windy. Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania Zamawiającego przed UDT w sprawach związanych z przeprowadzeniem badania i uzyskaniem decyzji, o której mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że koszty czynności dokonywanych przez UDT ponosić będzie Wykonawca. Gwarancja: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na: a) wykonane roboty budowlane, co najmniej 36 miesięcy a maksymalnie 60 miesięcy. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. b) zamontowane urządzenia zgodnie z okresami gwarancji producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy. 2) Wykonawca w okresie gwarancji będzie wykonywał na własny koszt obowiązki określone w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego: a) raz w miesiącu, w terminie do 25 dnia każdego miesiąca – przegląd konserwacyjny wraz z podstawowymi pracami konserwacyjnymi przeprowadzony przez konserwatora posiadającego odpowiednie uprawnienia, b) raz na rok, w terminie do 25 listopada każdego roku – badanie okresowe przeprowadzone przez specjalistę posiadającego uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego. Budynek główny szkoły znajduje się przy ul. Wojska Polskiego 32 w Wieluniu. Jest budynkiem trzykondygnacyjnym, po termomodernizacji. Projektowana winda osobowa zlokalizowana będzie przy głównej klatce schodowej obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4 000,00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 12 w Łodzi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - wymiana wind oraz adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej
Dodano: 2024-04-26 - Dostosowanie X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 12 w Łodzi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - wymiana wind oraz adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej
Dodano: 2024-03-18 - „Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy”
Dodano: 2024-03-03 - „Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy”
Dodano: 2024-01-16 - „Rozbudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Żychlinie o zewnętrzny szyb windowy z pomieszczeniem wiatrołapu i wyposażeniem w dźwig osobowy”
Dodano: 2023-12-29 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Stołówki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 14 w Łodzi
Dodano: 2023-05-24 - Dobudowa dwóch dźwigów osobowych do Budynku Głównego Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pankiewicza 16
Dodano: 2023-05-15 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Stołówki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 14 w Łodzi
Dodano: 2023-04-20 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach
Dodano: 2023-02-24 - Wymiana windy w pawilonie B Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2023-01-02