Przetargi.pl
Zakup i dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 w ramach projektu pn. Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego poprzez wyposażenie OSP Jędrychowo gm. Kisielice w średni samochód ratowniczo- gaśniczy

Ochotnicza Straż Pożarna w Jędrychowie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, Jędrychowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 667823768
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Jędrychowie
    Jędrychowo 56
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 667823768
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kisielice.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 w ramach projektu pn. Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego poprzez wyposażenie OSP Jędrychowo gm. Kisielice w średni samochód ratowniczo- gaśniczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego), wyprodukowanego w 2017 lub 2018 roku (wraz z zabudową z 2017r lub z 2018r.) samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem dla OSP w Jędrychowie. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „samochodem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. W związku z sytuacją określoną w §II ust. 4 SIWZ Zamawiający informuje, że: 1) umowa będzie zawarta między Wykonawcą a Stowarzyszeniem Ochotniczej Straży Pożarnej w Jędrychowie, 2) odbiorcą i nabywcą jest Stowarzyszenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Jędrychowie, a tym samym faktura będzie wystawiona na OSP Jędrychowo, 3) płatność dokona będzie w następujących proporcjach: a) Gmina Kisielice (wkład) - 46,52 % b) OSP Jędrychowo opłaci w części składającej się z dwóch źródeł ze środków MSWiA 26,89 % WFOŚiGW- 26,59 % c) Zamawiający informuje, że wysokość proporcji może ulec zmianie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji i serwisu opisane są w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 34144210-3 - Wozy strażackie, 34144213-4 - Motopompy. 5. O terminie odbioru dostawy Wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego, co najmniej na 5 dni przed datą odbioru dostawy samochodu. Kontakt do osoby, którą należy powiadomić o terminie odbioru dostawy: Dawid Tarka, tel. 667823768; e-mail: ospjedrychowo@gmail.com, 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby OSP w Jędrychowie na własny koszt i ryzyko wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. Wraz z samochodem wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną dokumentację w tym, certyfikaty i atesty dopuszczające w/w samochód do właściwego użytku. 7. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić instruktaż, dotyczący obsługi pojazdu i wyposażenia, minimum 4 osób OSP Jędrychowo, który należy przeprowadzić w dniu odbioru dostawy pojazdu wraz z wyposażeniem. 8. Samochód powinien spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych do ustawy potwierdzone aktualnym świadectwem homologacji samochodu (aktualne świadectwo homologacji samochodu należy dołączyć przy odbiorze samochodu). Pojazd będący przedmiotem zamówienia publicznego powinien być zrealizowany w oparciu o obowiązujące przepisy i rozporządzenia w taki sposób, by został dopuszczony do użytkowania w jednostkach straży pożarnej oraz mógł być zarejestrowany i poruszać się po wszelkiego rodzaju drogach publicznych. Pojazd powinien posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez jednostkę do tego upoważnioną, czyli Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru technicznego pojazdu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na cały samochód, w tym części i podzespoły bez niżej wymienionych na okres min. 24 miesiące, bez limitu kilometrów i bez limitu przepracowanych motogodzin, 2) na perforację blach na okres min. 60 miesięcy, 10. Wykonawca dokona trwałego oznaczenia numerem inwentarzowym nadanym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wskazania w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy w zgodzie z SIWZ oraz, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 3) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 4) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 5) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 6) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 7) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 8) standardów emisyjnych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 14. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 15. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach