Przetargi.pl
Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy dla OSP w Ławkach

GMINA WILCZĘTA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-405 Wilczęta, 84
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552496504 , fax. 552496503
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WILCZĘTA
    84
    14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552496504, fax. 552496503
    REGON: 170748040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy dla OSP w Ławkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 wraz z niezbędnym wyposażeniem specjalistycznym zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 6.2. Miejsce dostawy: Zamówienie obejmuje dostarczenie samochodu do miejsca siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Ławkach, miejscowość Ławki, 14-405 Wilczęta, powiat braniewski, województwo warmińsko-mazurskie. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeszkolenie wyznaczonych przedstawicieli OSP Ławki z zakresu obsługi samochodu. 4. Gwarancje jakości i rękojmi:1) Na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi, liczonego od dnia protokolarnego pozytywnego odbioru pojazdu. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca samodzielnie lub za pomocą podwykonawców będzie świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny.2) Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Wykonawca winien zaoferować okres gwarancji obejmujący pełne miesiące. Zaoferowany dłuższy okres gwarancji niż 60 miesięcy będzie punktowany tylko do wartości 60 miesięcy. Błędne zaoferowanie gwarancji (np. poniżej 24 m-cy lub podanie okresu w niepełnych miesiącach) będzie skutkowało odrzuceniem oferty z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia określonymi w SWZ, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.3) Wymagania dotyczące gwarancji:a) Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia od daty pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia.b) wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu dostawy.c) treść wymaganego dokumentu gwarancyjnego zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik Nr 7 do niniejszej SWZ.5. Przedmiotowe środki dowodowe składane z ofertą:1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SWZ zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą:a) kopię świadectwa dopuszczenia wyrobu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydanego przez CNBOP-PIB, ważnego na dzień składania oferty,b) wyciąg ze świadectwa homologacji typu podwozia,2) Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego lub złoży przedmiotowy środek dowodowy niekompletny.6. Przedmiot zamówienia został opisany przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych Zamawiającemu „parametrów funkcjonalnych” co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie samochodu ratowniczo-gaśniczego posiadającego parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych.7. Samochód ratowniczo-gaśniczy stanowiący przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich i pochodzić z legalnych źródeł.8. Odbiór samochodu ratowniczo-gaśniczego1) Wykonawca, co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem przekazania samochodu zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego w umowie informacji o terminie gotowości do odbioru, przesyłając jednocześnie wszystkie niezbędne dokumenty do ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przed odbiorem przedmiotu zamówienia musi mieć co najmniej 14 dni na ubezpieczenie przedmiotu zamówienia.2) Szkolenie z obsługi pojazdu wraz z instruktażem prowadzenia pojazdu oraz obsługi urządzeń odbędzie się podczas odbioru końcowego.3) W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić reklamowane przedmioty na nowe, zgodnie z wymogami Zamawiającego.9. Finansowanie: zadanie zostanie sfinansowane ze środków Ochotniczej Straży Pożarnej w Ławkach – dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i ze środków pochodzących z budżetu Gminy Wilczęta. 10. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostanie dokonane na podstawie jednej faktury wystawionej na następujące dane:• Nabywca: Ochotnicza Straż Pożarna w Ławkach, Ławki, 14-405 Wilczęta, NIP: 582 160 08 73,• Płatnik 1: Ochotnicza Straż Pożarna w Ławkach, Ławki, 14-405 Wilczęta, NIP: 582 160 08 73,• Płatnik 2: Gmina Wilczęta – Urząd Gminy Wilczęta, Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta, NIP: 582 160 14 47.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 11 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunkiem udziału w postępowaniu jest:a) Wykonanie w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień polegających na należytej dostawie co najmniej jednego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada doświadczenie polegające na realizacji opisanego warunku.c) Wykonawca winien okazać odpowiedni dokument potwierdzający spełnienie przedmiotowego warunku w zakresie należytego wykonania dostawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach